Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI CAGB - błąd 9124


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Gdzieś 2 tygodnie temu po odpaleniu auta i krótkiej jeździe zapaliła się sprężynka na zegarach. Po podpięciu kabelka odczytałem błąd 9124 - Throttle Actuator Control System 
          P2111 00 [101] - Stuck Open.

Następnego dnia było podobnie, ale odczytałem już inny błąd 4807 - EGR System 
          P0401 00 [237] - Insufficient Flow

Wykręciłem i przepustnice i EGR i oba przeczyściłem. Przepustnica była powiedzmy lekko zabrudzona, EGR już trochę bardziej, ale też tragedii nie było, elektroniki nie rozkręcałem. Po zmontowaniu wykonaniu adaptacji przejechałem się kawałek i żadna kontrolka nie wyskoczyła. Następnego dnia chwile po ruszeniu znowu pojawił się błąd, najpierw 9124, a potem 9123.

Zajrzeć teraz do elektroniki, czy tam się coś nie podziało, czy problemu szukać gdzie indziej?

17.04.txt 18.04.txt 28.04.txt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...