Gliszmir Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Cześć Gdzieś 2 tygodnie temu po odpaleniu auta i krótkiej jeździe zapaliła się sprężynka na zegarach. Po podpięciu kabelka odczytałem błąd 9124 - Throttle Actuator Control System P2111 00 [101] - Stuck Open. Następnego dnia było podobnie, ale odczytałem już inny błąd 4807 - EGR System P0401 00 [237] - Insufficient Flow Wykręciłem i przepustnice i EGR i oba przeczyściłem. Przepustnica była powiedzmy lekko zabrudzona, EGR już trochę bardziej, ale też tragedii nie było, elektroniki nie rozkręcałem. Po zmontowaniu wykonaniu adaptacji przejechałem się kawałek i żadna kontrolka nie wyskoczyła. Następnego dnia chwile po ruszeniu znowu pojawił się błąd, najpierw 9124, a potem 9123. Zajrzeć teraz do elektroniki, czy tam się coś nie podziało, czy problemu szukać gdzie indziej? 17.04.txt 18.04.txt 28.04.txt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się