gomo55 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu (edytowane) Witam, po tulejowaniu gniazd wtrysków i wymianie uszczelnień zrobiłem ponad 300km i dziś jednorazowo wypadł mi błąd P1668 zawór pompowtrysku cylinder 3 usterka w obwodzie. Zgasiłem i odpaliłem auto i już było ok. Korekty wtrysków na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika są w zakresie +-0.3, a bipy w kanale 23 przy obrotach powyżej 2000 na 1, 2 i 4 cylindrze nie mają więcej niż +-15, a na 3 jest 60-70(vcds pokazuje poprawny zakres od -100 do 100). Podoginałem styki na pompkach i głównej wtyczce w głowicy, ale nic się nie zmieniło. Auto chodzi równo, oprócz pojedynczego błędu nie ma żadnych objawów. Pytanie czy to może oznaczać umierający wtrysk? I czy już coś z tym robić czy czekać aż ponownie wyskoczy błąd? Silnik 2.0 BPW 140km Edytowane 11 godzin temu przez gomo55
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się