Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temperatura oleju 120, a płynu 105-110 stopni w Audi A4 B9 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie może ktoś miał taką historię zanim zabiorę się do wymieniania gratów. Auto mam od 3 lat , miało 120 tys, teraz ma 240. We wrześniu zeszłego roku wymieniłem rozrząd ( wszystkie częśći z ASO - robota w zaufanym warsztacie) i wszystko było OK. W kwietniu przyszły pierwsze gorące dni i samochód w korku chciał mi się zagotować. Temp. oleju podeszła pod 120 st ( 118) a co dziwniejsze we wskaźniku temperatury płynu zapaliła się kolejna lampka po 90 st. czyli płyn musiał mieć powyżej 105 st. Chwila jazdy po starcie ze świateł i już temperatury wody spadała na tyle, że gasła "nadprogramowa" lampka. Coś jest mocno nie tak bo przez 3 lata i wielokrotnej eksploatacji samochodu przy temp. na zewnątrz powyżej 45 st. nic takiego się nie zdarzało. Olej wymieniony 3 tys. temu, Millers ze źródła tego co zawsze.

Zaczęliśmy od pompy wody z przesłoną.Wypięliśmy wtyczkę od sterowania - przesłona wtedy jest na full otwarta o ile wiem. I tak raczej jest bo samochód się zdecydowanie dłużej nagrzewał. Ale właśnie wczoraj jak temperatury na zewnątrz doszły do 30 st. samochód w korku, na światłach znowu pokazał identyczne objawy a więc to nie pompa. Pytanie zatem co? Oczywiście żadnych  błędów w sterowniku nie ma ani na bieżąco ani zarejestrowanych, DPF specjalnie dopalony serwisowo, Noxy redukowane wzorcowo- testowane z kompem podczas jazdy. Będę wdzięczy za pomysły i obiecuję podzielić się wynikami śledztwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...