Maciej_X Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Cześć, przymierzam się do wymiany samochodu, jeden z kandydatów na nowy to A4 B9 40 TFSI. Dzisiaj miałem jazdę próbną w jednym z ASO sprzedających w programie Audi Selekt, samo auto bardzo spoko, 2024 rocznik, jak nowe. Na koniec jazdy sparowałem carplay ze swoim telefonem, włączyłem tidal i mapy google bezprzewodowo i tu zaskoczenie - mapy google klatkowały jak cholera, nie dało się z tego korzystać. Sprzedawca nic konkretnego nie powiedział oprócz tego, że przeci navi audi jest za***iste i po co google... Żałuję, że nie poświęciłem temu więcej czasu - zakładam że nie powinno tak być, bo działa to płynnie w o wiele tańszych samochodach. Telefon też dziś parowałem w innym aucie i wszystko było płynnie. Miał ktoś tak w b9? Co mogło być przyczyną? Zastanawiam się czy to jednorazowa pechowa wpadka czy może być to zasadą. Bo fajne auto, ale carplay to dla mnie podstawowa funkcja, jak to nie zadziała, to nie ma opcji żebym to kupił. Zastanawiam się jakie macie doświadczenia?
Muskel1 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 38 minut temu, Maciej_X napisał(a): Co mogło być przyczyną? Słaby zasięg telofonu.
Maciej_X Opublikowano 4 godziny temu Autor Opublikowano 4 godziny temu Co to w ogóle znaczy? Słaby zasięg wobec czego? Między telefonem a mmi? Słaby zasięg do anteny 5G? Telefon to iphone 15 pro. Wątpię, żeby to on był problemem, bo normalnie w ten sam dzień, jakąś godzinę później łączył się normalnie przez carplay bezprzewodowo i google maps działały płynnie. Więc to nie jego wina, chyba że jakaś obecna wersja iOS po aktualizacji słabo się łączy typowo z MMI w Audi. Co do samego telefonu, to jako kierowca miałem go w ręku, a potem położyłem w cup holdery. Bardziej mnie zastanawia czy ktoś miał podobne doświadczenia albo wręcz przeciwne doświadczenia, wszystko działało płynnie. Bo wtedy można z "zażaleniem" uderzyć do sprzedawcy/reklamować przed zakupem.
Muskel1 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 3 minuty temu, Maciej_X napisał(a): Słaby zasięg do anteny 5G Tak. Byłeś w dziurze u słabym zasięgu.
Maciej_X Opublikowano 4 godziny temu Autor Opublikowano 4 godziny temu To czemu tidal działał płynnie (i to pewnie jeszcze na hi-fi mode, pliki flac itd.)? A ta dziura to był parking pod salonem Audi w dużym mieście. 😃
Muskel1 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Spróbuj innym telefonem w innej lokalizacji.
Maciej_X Opublikowano 4 godziny temu Autor Opublikowano 4 godziny temu Żeby to było takie proste. Tłukłem się dzisiaj 2 godziny w korkach, żeby go oglądać i się przejechać. Dlatego żałuję, że więcej czasu temu carplayowi nie poświęciłem. Tak czy inaczej, jak za pierwszym razem takie cyrki, to zalecana duża ostrożność. Skoro masz b9, to może powiesz jak to u Ciebie wygląda? Jakie doświadczenia? Korzystasz z google przez carplay?
Muskel1 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 12 minut temu, Maciej_X napisał(a): Skoro masz b9, to może powiesz jak to u Ciebie wygląda? Jakie doświadczenia? Korzystasz z google przez carplay? Korzystam i nic takiego nie zaznałem, poza właśnie dziurami siecoiwymi.
Muskel1 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) Poza tym, 2024 to polift i jest tam inny system, mianowicie MIB3 a nie MIB2 jak w przedliftach. Jest to stosunkowo duża różnica, szczególnie pod względem łączności oraz aktualizacji. W polifcie aktualizacje odbywają się między innymi OTA. Możliwe, że gdy auto długo stało u handlarza system MIB nie był w tym czasie aktualizowany. Gdy Ty ruszyłeś auto na jazdę próbną system rozpoczął aktualizacje (w tle) co przyczyniło się do laga systemu. Trudno powiedzieć dlaczego miałeś takie zachowanie. Edytowane 3 godziny temu przez Muskel1
Maciej_X Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu To już brzmi jak bardziej racjonalne wytłumaczenie. Też trafiłem na "uczącego się" sprzedawcę, który to chciał zbagatelizować, a ja to zbagatelizowałem, bo stwierdziłem, że to deal breaker dla mnie, skoro taka podstawowa funkcja nie działa. A teraz jednak trochę kusi to Audi, jednak musiałbym być pewny, że to jednorazowa wpadka. Będę do nich dzwonił, zobaczymy.
Muskel1 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Zapytaj o następny termin, bo nie daje Ci to spokoju czy to jednorazowe zachowanie. Chcesz przetestować i tyle.
Maciej_X Opublikowano 2 godziny temu Autor Opublikowano 2 godziny temu To nie chodzi o kolejki i że mi łaskę robią. Bardziej o to, że mi się tam nie chce tłuc w korkach 2 godziny w jedną stronę tylko po to, żeby carplay sprawdzać. Jeszcze jakbym był pewny, że będzie działał... Może przez telefon im powiem, żeby sprawdzili to dla mnie, jakaś wideokonferencja, coś w tym stylu. Zobaczymy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się