Luki000 Opublikowano Piątek o 15:29 Opublikowano Piątek o 15:29 Witam zauważyłem pewien problem w moim audi, mianowicie uzupełniałem płyn do spryskiwaczy i zauważyłem że płyn chłodniczy jest poniżej minimum, po odkręceniu korku poziom wzrósł pomiędzy min a max, dolałem do max zakręciłem i zauważyłem że spod zbiorniczka kapie, dzisiaj jechałem w trasę i mi wyskoczył błąd na fisie z płynem chłodniczym (dolałem dzień wcześniej na max) patrzę i płynu chłodniczego praktycznie wgl nie było odkręciłem korek i płyn podniósł się do minimum. Jak myślicie co może być przyczyną? Auto nie kopci, pod korkiem olejowym nie ma białego nalotu.
Luki000 Opublikowano Piątek o 16:58 Autor Opublikowano Piątek o 16:58 33 minuty temu, Langista napisał(a): Zrób test na upg. Wątpię że to przez to bo widać jak kapie płyn, i nie bulgocze.
Langista Opublikowano Piątek o 19:56 Opublikowano Piątek o 19:56 Może być przestrzał i pompuje ciśnienie do układu. Jak silnik rozgrzany to węże z płynu chłodniczego są twarde?
Luki000 Opublikowano 7 godzin temu Autor Opublikowano 7 godzin temu W dniu 27.06.2025 o 21:56, Langista napisał(a): Może być przestrzał i pompuje ciśnienie do układu. Jak silnik rozgrzany to węże z płynu chłodniczego są twarde? Normalne nie są twarde jak skala da się je ścisnąć palcami, zauważyłem że kapie z tego miejsca (patrz zdjęcie)
Langista Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu To normalny spływ kiedy ciśnienie wywala już płyn ze zbiorniczka. Albo silnik się przegrzewa, czyli jeździsz z zablokowanym termostatem, albo wentylator nie chłodzi płynu i przez to się gotuje, albo jeszcze chłodnica może być zapchana, pompa wody może kuleć.. albo UPG i po temacie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się