Maxivoice Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Witam Panowie. Postanowiłem się poradzić bo już mi ręce opadają. Walczę z tym piszczącym wspomaganiem już od kilku lat. Pisk zaczął się po wymianie płynu. Był wlany nieodpowiedni i trochę złą metodą. Pompa złapała powietrze ale objaw piszczenia jest typowy jak dla paska. Dlaczego pasek mógłby się zacząć slizgać po wymianie płynu do wspomagania? 4 lata temu. Wymieniłem płyn na febi 6162 i pisk ucichł na około rok. Ale potem powrócił jak auto stało prawie rok nieużywane i od tamtej pory wymiana płynu nic nie zmienia było lane febi 6162, ori G004000M2 i dzisiaj fuchs chf 11s co ponoć był lany fabrycznie do mojego modelu i bez zmian. Już naprawdę mi ręce opadają i jest to bardzo denerwujące. Na dniach wymienię pasek klinowy ale wątpię że to pomoże. Objaw u mnie identyczny jak na filmiku. I u gościa sprawę załatwiła wymiana paska wielorowkowego. Wiecie może czy pompa się już zesrała i może wydawać taki dźwięk na pełnym skręcie? Pozdrawiam
Lovely Man Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) Moim jest problem z przepływem oleju, na pompie pasek się ślizga bo ta buduje ciśnienie w układzie które nie ma ujścia i stawia większy opór dla napędu. Może jakieś zaworki się pozapychały, ktoś ma lepszy pomysł? Edytowane 2 godziny temu przez Lovely Man
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się