Debian27 Opublikowano Wtorek o 05:37 Opublikowano Wtorek o 05:37 Witam, czynnik jest bo nabijałem, klima się załącza, a z nawiewów leci ciepłe powietrze. Dzisiaj podepnę pod kompa, ale mam pytanie bo na zdjęciu które załączyłem odcinek zaznaczony strzałką (ten od strony wnętrza) jest bardzop zimny aż się skrapla przy włączonej klimie, natomiast odcinek za łączeniem, który idzie w strone bloku silnika nie czuję aby był zimny, może przez powłokę plastikową. Po prawje stronie od wskazanego ten z jakimś czujnikiem (nie wiem czy od klimy) jest ciepły. Dodam jeszcze, że jak znajomy dobijał mi klime to ma ona stary układ na "jeden przewód - jeśli to coś wnosi". Czytałem trochę wczoraj na ten temat, i nie wiem jak jest obieg tego czynnika w moim przypadku, natomiast w miejscu gdzie jest zimny czynnik wskazany strzałką prawdopodobnie jest "dławik". Czy obecna sytuacja może być z nim związana? Z góry dziękuję za pomoc
Langista Opublikowano Wtorek o 10:28 Opublikowano Wtorek o 10:28 (edytowane) Po takim czasie należało by zdjąć cały czynnik i wymienić ten dławik (dysza rozprężna) przy okazji trzeba się wyposażyć w oring, który tam występuje. To samo osuszacz i oringi węży idących do niego. Do tego trzeba podpiąć interfejs diagnostyczny, na pewno będzie błąd z potencjometra klap temperatur w klimatroniku. Edytowane Wtorek o 10:30 przez Langista
Debian27 Opublikowano 21 godzin temu Autor Opublikowano 21 godzin temu Czy to możliwe abym miał tylko port do nabijania klimy HP bez LP? rok produkcji styczeń 1996?
Langista Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Tak, przedlift ma tylko jeden zawór.
Debian27 Opublikowano 20 godzin temu Autor Opublikowano 20 godzin temu czy mogę spróbować nabić klime przez zawór HP zestawem z allegro? Wszystkie zestawy z reguł mają zawór LP ale widzę że można dokupić adapter HP/LP
Langista Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Nie, nie możesz nabić tym gównem, chyba że chcesz cały układ na nowo robić. Zestawy z allegro to propan butan, wiesz co robi z 30-letnimi uszczelkami produkowanymi stricte pod czynnik R134? Wykosztuj się te 200-300 zł i zrób to w serwisie albo u znajomego co ma dostęp do stacji serwisowej klimatyzacji. Tym zestawem załatwisz sobie cały układ i koszta poleca w 2000 zł lub więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się