Audi5-654 Opublikowano 24 Lipca Opublikowano 24 Lipca Cześc, Panwie, mam problem z Q5 3.0TDI 2009. Zaczęło sie od momentu gdy na autostradzie chciałem gwałtownie przyspieszyć. Wiec wciskam gaz do spodu, automat redukuje, wchodzi w obroty i po chwili odcinka i tryb awaryjny. Autko zrobiło mi już tak 3 razy.Pomaga ponowne uruchomienie silnika. Przesyłam błędy jakie wyrzuciło: Oznaczenie elementu: 8R0 907 401 J HW: 8K1 907 401 A Komponent i/lub wersja: 3.0TDI EDC17 H01 0008 Kodowanie: 0121002C240F0828 Kod serwisu: WSC 01286 386 08256 Zbiór danych ASAM: EV_ECM30TDI0118R0907401J 001008 (AU48) ROD: EV_ECM30TDI0118R0907401J.rod VCID: 397998E3B8599B59C5-806C Znaleziono 1 b31d: 5213 - Cionienie w systemie/cionienie na szynie paliwowej P0088 00 [01100000] - za wysokie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b3edów Ramka zamro?ona: Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 2 Przebieg: 286761 km Data: 2025.07.23 Czas: 14:16:21 Predkooa obrotowa silnika: 2413.00 /min Unormowana wartooa obci1?enia: 99.6 % Predkooa pojazdu: 81 km/h Temperatura p3ynu ch3odz1cego: 84 °C Temperatura powietrza zasysanego: 46 °C Cionienie atmosferyczne: 970 mbar Napiecie zacisku 30: 13.880 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wa3u korbowego (obr./min.): 2413.0 /min Predkooa pojazdu: 82.37 km/h Orednia dawka wtrysku: 39.23 mg/stroke Temperatura paliwa: 35.3 °C Wysokie cionienia paliwa: wartooa rzeczywista: 1645100 hPa Regulacja cionienia na szynie: status-Bits 0-7: 00000101 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 00110100 Kody gotowooci: 0 0 0 0 0 Proszę Was od czego zacząć ewentualna naprawę? Regulator ciśnienia?
Muskel1 Opublikowano 24 Lipca Opublikowano 24 Lipca Wrzucamy zawsze pełny auto-scan, a nie kody błędów, zdjęcia czy wycinki.
Audi5-654 Opublikowano 25 Lipca Autor Opublikowano 25 Lipca (edytowane) Czy tak może być? Log-WAUZZZ8R99A035385-286820km.txt Edytowane 25 Lipca przez Audi5-654
Audi5-654 Opublikowano 27 Lipca Autor Opublikowano 27 Lipca Czy regulator ciśnienia idzie jakoś sprawdzić, ewentualnie zregenerować?
Muskel1 Opublikowano 27 Lipca Opublikowano 27 Lipca Sprawdzasz działanie w blokach pomiarowych. Regulator wymienia się na nowy oryginalny z ASO. Raz wymontowany regulator nie może być ponownie zamontowany. Nadaje się do wyrzucenia, ponieważ regulator nie posiada uszczelki, tylko krawędź wgryzającą, która go uszczelnia w szynie. Dlatego nie wolno go ponownie stosować i tak jak niektórzy to robią, wkładają używki na próbę z innych pojazdów. Masz tam wysokie ciśnienie paliwa i nie ma wtedy pewności, że pozostanie szczelność układu po wstawieniu używanego, lub już montowanwgo.
Audi5-654 Opublikowano 28 Lipca Autor Opublikowano 28 Lipca Czy faktycznie regulator może być przyczyną takiego zachowania samochodu?
Audi5-654 Opublikowano wczoraj o 08:43 Autor Opublikowano wczoraj o 08:43 (edytowane) W dniu 27.07.2025 o 17:07, Muskel1 napisał(a): Sprawdzasz działanie w blokach pomiarowych. Regulator wymienia się na nowy oryginalny z ASO. Raz wymontowany regulator nie może być ponownie zamontowany. Nadaje się do wyrzucenia, ponieważ regulator nie posiada uszczelki, tylko krawędź wgryzającą, która go uszczelnia w szynie. Dlatego nie wolno go ponownie stosować i tak jak niektórzy to robią, wkładają używki na próbę z innych pojazdów. Masz tam wysokie ciśnienie paliwa i nie ma wtedy pewności, że pozostanie szczelność układu po wstawieniu używanego, lub już montowanwgo. Możesz mi pomóc, jak sprawdzić te regulatory w tych blokach? jakie parametry itd. ? dodatkowo dzisiaj podczas już spokojnej jazdy na autostradzie 130km/h auto zaczęło spadać z obrotów i nadal tryb awaryjny. Musiałem nawet zjechac na pas awaryjny... Nowy dokument tekstowy.txt Edytowane 23 godziny temu przez Audi5-654
Muskel1 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Diagnozowanie systemu Common- Rail wymaga podstawowej wiedzy o komponentach i zasadzie działania tego systemu. To nie jest jedna wartość, którą możesz odczytać i stwierdzić jest ok, albo nie jest ok. Nie chce mi się poraz kolejny tutaj na forum tego opisywać. Poszukaj dobrze bo były tematy, w którch już to opisywałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się