Petroholic Opublikowano Poniedziałek o 06:35 Opublikowano Poniedziałek o 06:35 Dziwny przypadek i w sumie nie bardzo wiadomo jak się zabrać za to... Wczoraj córka musiała pozałatwiać parę spraw i pojechała moim AllroadA4B8. Stąd niestety damski opis usterki i może nie zauważyła wszystkich objawów. Mianowicie auto odpaliło normalnie i po ujechaniu circa pół kilometra zginęło wspomaganie kierownicy i auto zgasło podczas jazdy. Dodatkowo zauważyła, że zgasły zegary i spadły wskazówki ale FIS się świecił normalnie. Po ponownym odpaleniu zegary świeciły ale auto szarpało przez chwilę podczas jazdy. Szarpanie po chwili ustało ale pojawił się problem znikającego wspomagania. Wspomaganie samo wracało bez gaszenia i znikało w losowych sytuacjach. Podczas całej podróży nic z kontrolek nie zaświeciło się na desce. Po załatwieniu spraw (postój ze 2h) auto odpaliło normalnie i płynnie wróciło do domu z działającym wspomaganiem. Pierwsze co zrobiłem jak wróciła to poleciałem z VCDSem do auta z nadzieją że coś znajdę, a tu zonk. Skan kompletnie czysty - żaden sterownik nie zarejestrował żadnych błędów poza tymi, z którymi muszę powalczyć, a były wcześniej. Zacisk 58 drzwi pasażera, przepływ przez DPF i czujnik jakości powietrza w kabinie. Według mnie do sprawdzenia w pierwszej kolejności - masa na silniku, połączenia na alternatorze i rozruszniku, akumulator i jego połączenia, bezpieczniki i połączenia główne modułów z bezpiecznikami. Może ktoś kiedyś miał podobny przypadek albo zna jakieś newralgiczne miejsca do sprawdzenia? Podejrzewam ewidentny problem z prądem biorąc pod uwagę, że leje trochę i wilgoć robi swoje...
Petroholic Opublikowano Poniedziałek o 07:14 Autor Opublikowano Poniedziałek o 07:14 Nie. DPF jest po praniu ale trochę swiruje czujnik różnicy ciśnień DPFa... Muszę w końcu pozbyć się tej pseudoekologii. Aktualnie dostałem auto służbowe więc jest czas postawić Audi na kanał
Muskel1 Opublikowano Poniedziałek o 07:22 Opublikowano Poniedziałek o 07:22 Auto należy naprawić a nie kastrować.
Petroholic Opublikowano Wtorek o 05:27 Autor Opublikowano Wtorek o 05:27 Zdania są podzielone. Auto przez 99% czasu pokonuje krótkie odcinki po mieście podczas których DPF nie ma szans się wypalić. Na razie zgodnie z twoja ideologia naprawiam. Ale przyjdzie czas, ze bede mial dosc... EGR dalej siedzi na swoim miejscu i dziala. Poza tym to nie jest temat o ekologii... Jakieś pomysły w temacie?
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 08:35 Opublikowano Wtorek o 08:35 3 godziny temu, Petroholic napisał(a): Jakieś pomysły w temacie? Bez punktu zaczepienia, trudno zakreślić problem. Moim zdaniem także problem z zasilaniem/komunikacją.
Petroholic Opublikowano Wtorek o 22:40 Autor Opublikowano Wtorek o 22:40 No właśnie mocno się zdziwilem bo liczyłem na jakieś błędy na systemach w stylu "niskie napięcie zasilania" albo "brak komunikacji z modułem" a tu nic... Profilaktycznie przepatrzę główne zasilania i masy wszędzie. I chyba trzeba będzie czekać na ponowne wystąpienie problemu i złapać usterkę na gorącym uczynku...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się