Giorgi98 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu Witam Pacjent : poliftowy sedan a4 b5 konkretniej 99r. Objawy : Mimo zamknięcia samochodu mikrostyki w klapie są zawsze aktywne. Auto już kupiłem z takim objawem, ale dorywczo po prostu odpiąłem mikrostyki i otwierałem bagażnik tylko z kluczyka. Przepatrzyłem całe forum, ale nie znalazłem aby ktoś miał taki problem. Dodam iż przy siłowniku zamka nie mam żadnych wężyków ciśnieniowych. Są tam jedynie dwa przewody elektryczne. Sam siłownik działa poprawnie. Podejrzewam, że paprok (poprzedni właściciel) coś sknocił, bo już wiele rzeczy po nim poprawiałem. Stąd moja prośba. Czy miał ktoś taki problem? Ewentualnie czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie zmienia się sygnał, odcina + czy coś w tym stylu po zamknięciu samochodu? Czy to mikrostyki powinny stracić zasilanie po zamknięciu zamka centralnego, czy może odcianane jest zasilanie na siłowniku zamka? Wiele tematów z schematami na forum niestety już posiada wygaśnięte załączniki i nie mogę znaleźć przyczyny takiego zachowania. Jeśli nie za konkretną odpowiedź będę wdzięczny za jakiś porządny schemat wiązki idącej z klapy bagażnika przez przepust i do pompki zamka centralnego. Na koniec dorzucę jeszcze nr pompki : 8LO 862 257 A Oczywiście nie wykluczam, że poprzedni właściciel zastosował pompkę o innym numerze niż powinna się tam znajdować lecz niestety nie potrafię tego zweryfikować. Jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak to sprawdzić także będę wdzięczny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się