Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kiedy zamyka się elektrozawór nagrzewnicy w Audi A4 B8 1.8 TFSI CJEB??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jakiś czas temu sterownik Klimatyzacji zwracał mi taki błąd, którego nie dało się skasować:
 

Cytat

03220 - Zawór blokowania płynu chłodzącego układu Climatronic 
            009 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny

 

Z forum dowiedziałem się, że błąd związany jest z elektrozaworem 4H0121671D - wymieniłem go i wtedy udało się skasować.

Sprawcą problemu był 2-pinowy elektrozawór, który znajduje się na powrocie wody z nagrzewnicy:
Zawor-elektromagnetyczny-4H0121671D-Audi-Golf-VII-Numer-katalogowy-czesci-4H0121671D-4H0121671B.jpg.df1aa827c037946a66b54910bcfb464e.jpg

Czy może mi ktoś odpowiedzieć w jakich sytuacjach ten zawór powinien być całkowicie zamknięty? Myślałem, że kiedy klima jest ustawiona na "chłodzenie", to wtedy tym zaworem zamykany jest obieg, żeby nie nagrzewać nagrzewnicy kiedy nie jest to potrzebne, ale najwidoczniej się myliłem, bo wąż na którym jest ten zawór jest gorący cały czas, nawet kiedy klima chłodzi.
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...