Mateeeooo Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Czy jakoś spotkał się z takim błędem? Dodam, że turbo zostało zregenerowane jakieś 20tys km temu.
Langista Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Kto robił program i zadał 1,8 Bar doładowania? Żadna regenerowana turbinka tego nie osiągnie.
Mateeeooo Opublikowano 4 godziny temu Autor Opublikowano 4 godziny temu 21 minut temu, Langista napisał(a): Kto robił program i zadał 1,8 Bar doładowania? Żadna regenerowana turbinka tego nie osiągnie. Tuner robił mi już nie jedno auto i z żadnym nie miałem problemu... Soft wracał do serii i był ten sam błąd.... Więc soft nie ma nic z tym wspólnego....
Langista Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) Bo żadna turbawka po regeneracji nie osiągnie zadanego ciśnienia. Dzisiaj są zbyt słabej jakości części + ludzie robią to na sztukę, byle mieć hajs. Nikt nie spuszcza się nad dobrym dopasowaniem wirnika do muszli, stąd duża rozbieżność zadanego ciśnienia a osiągniętego. Na jaką moc masz tą mapę? Na oryginalnej jakie doładowanie była w stanie dać ta turbina? Ogólnie można to doprowadzić do stanu : dokręcać śrubę ograniczającą wastegate ale to katorżnicza robota na aucie, bo dojście do niej jest zerowe. Teraz jeszcze dwie sprawy : DPF jakie ma wartości? Przytkany też będzie ograniczać pracę turbo, kopci na czarno? Edytowane 2 godziny temu przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się