TomaszM Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Wiem że tematy już były poruszane wcześniej ale nie znalazlem interesującej mnie odpowiedzi. Czy mozecie z pełnym sumieniem polecic mi jakąś firmę która wymienila lub regenerowała wam turbine i już na niej teraz mykacie bez problemów najlepiej z okolic górnego śląska.pilnie potrzebuje pomocy. z góry dziękuje
ajax Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 http://www.autobanit.eu/ Ja pojechalem osobiscie ale mozesz zalatwic to kurierem... Nie bede sie dlugo rozpisywal dlaczego oni ale sam fakt, ze pojechalem z wroclawia do lodzi o czyms swiadczy :gwizdanie:
loco87 Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 automaximus. Regenerowalem swoja jakies 3 miechy temu. 2 (badz 3 lata) gwar. bez limitu km. W calosci bylo 950pln z kurierką. Zalatwili wsio (z przesylkami) w 3 dni. Jestem bardzo zadowolony z obslugi i tego jak ja zregenerowali. Pisemna gwar. Polecam
nex Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 tylko turbo tec http://www.turbo-tec.eu/pl/ 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów, renomowana firma
TomaszM Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 Jak zwykle dzięki chłopaki za szybką podpowiedź!! Obdzwonie jutro te firmy wyśle turbo jak będzie po wszystkim to napisze co i jak i u kogo i za ile. Raz jeszcze dziękuje. pozdrawiam[br]Dopisany: 15 Maj 2009, 23:52_________________________________________________Witam !!! Jak obiecałem opisuje co nastapiło. Musze gdzieś to jeszcze wkleić potem bo może to w przyszłości komuś pomóc. Zanim wykręciłem turbine pojechałem jeszcze do mechanika na ostateczną diagnoze. mechanior zalecil mi zostawienie autka aż ostygnie i co się stalo. okazało się że systematycznie szlag trafiał mój katalizator i pomiędzy turbo a katalizatorem zrobil sie "zator" ciśnienie pompowane przez turbine nie miało drogi ucieczki więc szukalo najsłabszego ogniwa. Wydmuchiwalo uszczelkę łączącą turbo z katalizatorem a że jest ona metalowa czy coś w tym stylu to już potem dzwoniła i piszczała tak jakby turbine szlag trafiał. Tak wiec cale szczęście turbo mam całe i w dobrym stanie i póki co cash w kieszeni. Mechanik oprożnil obudowe kata z tego co w nim zostało wymienil uszczelkę cena w ASO 35zł + robocizna i po sprawie. Pewno zrobiłbym to sam ale bez tej wiedzy szukanie przyczyny zajęloby wieki. i taka jeszcze ważna inormacja dla tych którzy myślą o wyrzuceniu kata. auto faktycznie po jego wykruszeniu ma większego kopa i nie prawdą jest ze trzeba wyciąć kata i wstawic rurkę przynajmniej w moim aeb '95rok mam sondę lambda przed katem i absolutnie nie ma żadnych problemów z jego poprawnym funkcjonowaniem. W razie pytań piszcie lub przenoście temat tam gdzie jego miejsce by służył pomocom innym klubowiczom. ps. sorki jeśli są literówki byłem zmęczony ide spać :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się