Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APU] Olej w przepustnicy i dalej


alienstarmc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

a oto i kolejny problem z moja bryczką .Mianowicie pojawił sie olej w przepustnicy i dalej za nią w takim wężu który gdzieś tam idzie chyba do filtra powietrza :thumbdown: . Co jest o co chodzi? podobno jakieś przedmuchy albo turbo albo uszczelki a może ciśnienie albo kończy sie silnik :( ehh sam nie wiem a na forum jednoznacznej odpowiedzi nie ma ... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej turbo niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przykro mi to stwierdzac kolego, ale to wina turbiny, tydzien temu u mnie wystapilo to samo i teraz jestem wlasnie na etapie oczekiwania,az turbina wroci z regeneracji:/ u mnie powodem pchania oleju do dolotu byl zatkany zawor upustowy oleju w turbinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała poprawka .Tego oleju było parę kropli , a nie zauważyłem żeby oleju ubywało a i jeszcze zauważyłem ze mam pękniętą odmę także przy okazji wymiany zrobię logi i zobaczymy jak z ciśnieniem oleju na cylindrach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie smiem twierdzic ze w kazdym aucie z turbo jest olej w dolocie i jest to normalne :) Wytlumaczcie mi np silnik forda ten TDCI : 25 tys przebiegu (autentyczny) i olej w dolocie :) Kazde turbo zawsze pusci troche oleju w dolot :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie smiem twierdzic ze w kazdym aucie z turbo jest olej w dolocie i jest to normalne :) Wytlumaczcie mi np silnik forda ten TDCI : 25 tys przebiegu (autentyczny) i olej w dolocie :) Kazde turbo zawsze pusci troche oleju w dolot :)

Hmmm może i tak tylko jak był używany ten TDCI ? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CoLo zdejmij rure przed FMIC i zobacz czy nie masz oleju :) Test mozesz poprawic u innych kolegow z turbo :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMICa jeszcze nie ma :wink4:

Patrzyłem na rureczki i niby coś tam było (kropelka może dwie :wink4:)tylko Ja nowego auta nie mam :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zdejmuje wąż z ic to z wiadrem podchodze :wink4: a oleju nie ubywa :naughty: i się nie martwię bo to normalne.Po prostu przy wymianie oleju spuszczam tez z ic :polew: W moim przypadku turbo ma 160k przebiegu... Natomiast kiedys miałem możliwość zdjęcia węża przy ic z silnika crdi(hyundai, turbo vtg) z przebiegiem 7000 km. chlustnęło nieźle prosto w rękaw :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...