Skocz do zawartości

arek87

Pasjonat
  • Postów

    225
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arek87

Osiągnięcia arek87

0

Reputacja

  1. litr na 400 km bez porządnego dymienia z rury oznacza najpewniej wyciek. coś musi kapać pod auto po przestanej nocy
  2. Marian, corsa moja , fajnie widać było te 380Nm jak wgniatało tylny zawias na hamowni :gwizdanie:
  3. Nie polecam dalszej jazdy po takiej akcji auto na hol i do warsztatu. Turbo wymień i wstaw sprawne, zmierz ciśnienie oleju po montażu i wtedy dopiero zajmij sie katem
  4. Chyba jak byłem później to było ciekawiej:) dwa wirusy w paskach zrobili na ~170km i 380 NM Jednego z 135km na 170, drugiego 155 na 177. Oba seria niby 130 miało być :gwizdanie: Chlopaki jak wrócili z jazdy próbnej to aż im się ręce trzęsły z wrażenia swojego pierdzika zhamowałem również (118 km opel corsa )
  5. Co tam ci Adrian naprawili?
  6. Polecam sprawdzenie wszystkich wtyczek od czujników
  7. (nie mam pojęcia dlaczego)Moja a4 zgasła kiedyś na przejeździe kolejowym i poza tym 0 problemów. Śmiga do tej pory
  8. A boost jak sie zachowuje?
  9. Niech zmierzy ciśnienie paliwa
  10. U siebie miałem NGK co prawda ale jakieś zwykłe. AEB chodził na nich poprawnie, po zmianie na platyny miodek różnice było czuć
  11. Najważniejsze że działa przypuszczam że platynowe świece bez gazu 150k max przebieg
  12. Nie znalazłem żadnego info o stanie świec zapłonowych... Jakie masz założone? kiedy wymieniane ostatnio?
  13. należy zmierzyć : A- kompresje na cylindrach, B- ciśnienie oleju w układzie, i oczywiście turbo sprawdzić luz na wałku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...