matig7 1 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Czy może się ktoś wypowiedzieć kto jest na 100% pewny czy takie luzy, które prymitywnie zobrazowałem na zdjęciu świadczą o tym, że dwumas jest do wymiany? Dodam że nie słychać żadnych stuków czy czegoś w tym stylu. To na żółto oznacza, że z niedużym oporem mogę obracać jakieś 2,5cm a to czerwone to obrót jest wykonywany z dużym oporem (też około 2,5cm) W planach była wymiana samego sprzęgła a tu taka niespodzianka. Dziś wieczorkiem auto miało być gotowe a tu pewnie będzie musiało postać dobrych parę dni :/ Taki filmik jeszcze znalazłem: U mnie te ruchy wykonywany są z dużo większym oporem (całość trzeba przytrzymać żeby można było wykonać ruch). No i te tarcze się tak nie rozłażą u mnie jak na filmiku. Może jednak coś z tego mojego będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Podobny problem http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_ciezko_wchodza_biegi-t83089.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek210581 0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam,wg mnie dwumas nie powinien mieć takich dużych luzów pamietam jek zmieniałem sprzęgło wymieniłem od razu dwumas luz był ok 2.5-3cm.Szkoda nowych części tzn sprzęgła.Cena była dość duża ale warto było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się