VeilSide 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Witam.zrobilem dzis logi statyczne i w zwiazku z tym prosze was abyscie powiedzieli mi w jakiej kondycji jest moj silniczek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18dbabdd8c5de745.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cca7599924ed839.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/116ed0c8f1b3dae9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c60fc26290cc4dc5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28dcef2232a12ebc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac0d534c61bf07fb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8838f9a22a6d656e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93c4c47c5aecdee1.html oraz na koniec log dynamiczny turbiny gr. A 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4b6573478be7352.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 turbo do czyszczenia, termostat do wymiany. Cos wiecej trudno dodac. LApie notlaf'a, czy jeszcze nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VeilSide 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 na szczescie jeszcze nie lapie...to na pewno kierownice sa zapieczone?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Zrób Basic Settings z 003, 004, 007 i 011 - jeśli dobrze pamiętam te numery grup. Szczegóły w podwieszonym temacie o diagnostyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VeilSide 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 dzisiaj chcialem zrobic basic settings ale niestety moj vag com wywalal jakis blad...postaram sie jak najszybciej ogarnąć ten problem i wkleje te logi o ktorych mowisz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Acha, dopóki nie rozwiążesz problemu przeładowania(sporego zreszta), to nie przekraczaj 3500 obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VeilSide 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 ok bede pamietal i dzieki za rady !! mam jeszcze jedno pytanie.wyciagales kiedys turbine z A4 ?? na forum znalazlem wiele porad jak skutecznie ja wyczyscic ale nigdzie nie widzialem nic na temat samego wyciagniecia jej z silnika...beda z tym jakies problemy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Lepiej oddaj gdzieś w ręce specjalistów. W Twoim roczniku może się trafić parę zapieczonych śrub i tylko kłopotów sobie narobisz. A wyjęcie + włożenie to około 200-300PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VeilSide 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 letallec dzieki ci bardzo za zainteresowanie tematem.postaram sie jak najszybciej "wyleczyc" moje autko...pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Acha, dopóki nie rozwiążesz problemu przeładowania(sporego zreszta), to nie przekraczaj 3500 obr. akurat powyzej 3500 zbija doladowanie ... marne szanse ze sie rozjezdzi choc mozna sprobowac ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VeilSide 0 Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 w sobote wybieram sie do niemiec wiec jesli faktycznie mogloby pomoc, to na autostradzie przegonie ja ladnie;) ...sprobowac mozna...jak wroce,zrobie ponownie logi i zobaczymy co wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się