Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Od czego poszedł pasek?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwi mnie fakt że tak szybko pękł pasek wieloklinowy.Wymieniałem paski i po przejechaniu ok. 50 km poszedł pasek wieloklinowy. Mechanik twierdzi że łożysko na alternatorze huczało i przy wysokich obrotach mogło blokować i rozwaliło pasek. Czy to możliwe?

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

możliwe ale przyczyna może być inna np. słabej jakości części.

Opublikowano
ahary: W ubieglym roku mechanik wymianil mi wlasnie to lozysko oraz pasek, ale zapomnial o napinaczu. Pojezdzilem kilka miesiecy i pasek sie zerwał.

Niech mechanik sprawdzi stan napinacza.

U mnie również winien był napinacz, pasek to tylko poczatek kosztów ..

Opublikowano

jeżeli łozysko blokowało i kółko napinacza się ślizgało po pasku to pęknie szybciutko - nagrzeje się i już.

Jezeli łozysko tylko szumi i nie blokuje to albo jakieś zadziory na kołkach albo pasek był coś podszkodzony (np. przy nakładaniu jak się go na siłę naciąga czymś nie do końca gładkim...)

Opublikowano

Ja wzeszłym tygodniu wymieniłem 3 pasek wieloklinowy pomimo tego że wszystkie łożyska są dobre , co sie okazało przyczyną był napinacz po założeniu paska napinacz przechylał sie na jedną stronę i pasek nie pracował cała szerokością tylko częścią i przez to to go rozcinało na pół.

Opublikowano

Dzięki za radę , sprawdziłem i faktycznie stan napinacza okazał się kiepski :rolleyes:

Przy okazji łożyska alternatora także do roboty.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

Wniosek na przyszłość:

1. Patrzymy na ręce mechanikom.

2. Nie oszczędzamy na częsciach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...