ahary 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Dziwi mnie fakt że tak szybko pękł pasek wieloklinowy.Wymieniałem paski i po przejechaniu ok. 50 km poszedł pasek wieloklinowy. Mechanik twierdzi że łożysko na alternatorze huczało i przy wysokich obrotach mogło blokować i rozwaliło pasek. Czy to możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 możliwe ale przyczyna może być inna np. słabej jakości części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekg 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 ahary: W ubieglym roku mechanik wymianil mi wlasnie to lozysko oraz pasek, ale zapomnial o napinaczu. Pojezdzilem kilka miesiecy i pasek sie zerwał. Niech mechanik sprawdzi stan napinacza. [ Dodano: 16-04-2007, 07:02 ] A tak w ogóle to: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=69356&highlight=&sid=43c95ea4e5dd0b7a03ca3ce232b302c0#69356 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cilek 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 ahary: W ubieglym roku mechanik wymianil mi wlasnie to lozysko oraz pasek, ale zapomnial o napinaczu. Pojezdzilem kilka miesiecy i pasek sie zerwał. Niech mechanik sprawdzi stan napinacza. U mnie również winien był napinacz, pasek to tylko poczatek kosztów .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj-o 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 jeżeli łozysko blokowało i kółko napinacza się ślizgało po pasku to pęknie szybciutko - nagrzeje się i już. Jezeli łozysko tylko szumi i nie blokuje to albo jakieś zadziory na kołkach albo pasek był coś podszkodzony (np. przy nakładaniu jak się go na siłę naciąga czymś nie do końca gładkim...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid835 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Ja wzeszłym tygodniu wymieniłem 3 pasek wieloklinowy pomimo tego że wszystkie łożyska są dobre , co sie okazało przyczyną był napinacz po założeniu paska napinacz przechylał sie na jedną stronę i pasek nie pracował cała szerokością tylko częścią i przez to to go rozcinało na pół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahary 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Dzięki za radę , sprawdziłem i faktycznie stan napinacza okazał się kiepski Przy okazji łożyska alternatora także do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Wniosek na przyszłość: 1. Patrzymy na ręce mechanikom. 2. Nie oszczędzamy na częsciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się