Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 C5 2.7 BiTurbo] Problem z ustawieniem Blow Off


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chlopaki obdarowalem kilka dni temu moje auto dwoma zaworami : http://www.shtuning.home.pl/Splitter-182.html i mam problem z ich wyregulowaniem.Moze ktos mi podpowie jak ma do tego odpowiednio podejsc.Troche rozczarowalem sie bo zawory z gornej polki a efekt malo slyszalny dla ucha tzn. charakterystyczne psssssyyt wogole mnie nie satysfakcjonuje.Jakie mam zrobic kroki w tej kwestii.

Opublikowano

Chlopaki obdarowalem kilka dni temu moje auto dwoma zaworami : http://www.shtuning.home.pl/Splitter-182.html i mam problem z ich wyregulowaniem.Moze ktos mi podpowie jak ma do tego odpowiednio podejsc.Troche rozczarowalem sie bo zawory z gornej polki a efekt malo slyszalny dla ucha tzn. charakterystyczne psssssyyt wogole mnie nie satysfakcjonuje.Jakie mam zrobic kroki w tej kwestii.

sprzedać i kupić forge 007p

Opublikowano

Takie rozwiazanie nie wchodzi w gre raczej takze co moge zrobic zeby jakos sobie z tym problemem poradzic?!

skręcić maksymalnie żeby chodził jak zwykły DV i nie upuszczał żadnego powietrza

Opublikowano

Chlopaki obdarowalem kilka dni temu moje auto dwoma zaworami : http://www.shtuning.home.pl/Splitter-182.html i mam problem z ich wyregulowaniem.Moze ktos mi podpowie jak ma do tego odpowiednio podejsc.Troche rozczarowalem sie bo zawory z gornej polki a efekt malo slyszalny dla ucha tzn. charakterystyczne psssssyyt wogole mnie nie satysfakcjonuje.Jakie mam zrobic kroki w tej kwestii.

Moze nie ma co upuszczać? Jakie ciśnienie wyciagasz?

Opublikowano

Chlopaki obdarowalem kilka dni temu moje auto dwoma zaworami : http://www.shtuning.home.pl/Splitter-182.html i mam problem z ich wyregulowaniem.Moze ktos mi podpowie jak ma do tego odpowiednio podejsc.Troche rozczarowalem sie bo zawory z gornej polki a efekt malo slyszalny dla ucha tzn. charakterystyczne psssssyyt wogole mnie nie satysfakcjonuje.Jakie mam zrobic kroki w tej kwestii.

Jestem niemal pewien, ze zamontowales je tak jak ori DV a trzeba odwrotnie :P Ja tak zrobilem i bylem rozczarowany. Jak juz sie upewnimy, czy sa dobrze podlaczone to powiem Ci jak je wyregulowac, bo to tez jest banalne ;)

Opublikowano

Dzieki ajax podlaczylem je tak jak ori wiec juz znam przyczyne...Przerzuce je odwrotnie i jak bede mial problem z wyregulowaniem odezwe sie do Ciebie :)

Opublikowano
Dzieki ajax podlaczylem je tak jak ori wiec juz znam przyczyne...

Ja tez na pierwszy montaz tak zrobilem ( wydawalo sie logiczne ).... bylem rozczarowany wiec przeczytalem instrukcje :kox:

Opublikowano

nie rozkrecaj na maxa , bo beda upuszczaly cisnienie przez prawie caly czas ;)

ustaw je na ok 18klikniec liczac gdy zawor jest rozkrecony , nigdt nie skrecaj go na maxa bo cisnienia w ogole nie upuszcza i ci weze strzela ;)

jesli bedziesz chcial zrobic DV wykrec "trabki" i wkrec zazlepki , ktore byly w zestawie;)

AJAX dziekuje za rozwiazanie problemu MICEKa, ostatnio jestem zabiegany i nie jestem w stanie wylapywac takich problemow ;)

Na przyszlosc jesli moge prosic to problemy, pytania odnosnie towaru FORGEa prosze umieszczac w temacie "artykuly Forge Motorsport " wychwyce to szybciej :hi: :hi: :hi:

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...