Carlito-Carlito Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam Szanownych Kolegów, Potrzebuję pomocy w diagnozie lub może potwierdzeniu specyfiki auta. W mojej srebrnej strzale mam delikatne mrowienie wyczuwalne na kole kierownicy na 1 , 2 , 3 i slabiej na 4 biegu przy obrotach w okolicy 1600 i tylko wtedy. Bardzo prosze o informacje co może byc przyczyną takie zjawiska. Dzieki, Carlito
Wąski Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Pompa lub silnik elektryczny - wspomagania
Carlito-Carlito Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2009 Czy rzeczywiscie pompa wspomagania może powodować mrowienie przy bardzo konkretnych obrotach silnika tylko?
Wąski Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Lub opony miałem tak ostatnio ,oczywiście trudno opisać czy takie same mrowienie
domelq Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Kiedyś w Octavii miałem mrówienie ale później było bicie przy hamowania - przyczyna to piasta
Gość mmcv Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Opony to by mrowily w zaleznosci od predkosci a nie obrotow ... i raczej nie ustepowalo by to mrowienie tylko roslo wraz z predkoscia...
domelq Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Opony to by mrowily w zaleznosci od predkosci a nie obrotow ... i raczej nie ustepowalo by to mrowienie tylko roslo wraz z predkoscia... Myślę, że może śmiało wystąpić sytuacja kiedy wraz z prędkością takie mrowienie może ustąpić
Gość mmcv Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Opony to by mrowily w zaleznosci od predkosci a nie obrotow ... i raczej nie ustepowalo by to mrowienie tylko roslo wraz z predkoscia... Myślę, że może śmiało wystąpić sytuacja kiedy wraz z prędkością takie mrowienie może ustąpić Oczywiscie w pelni sie z Toba zgadzam, felga/opona moze "bic" przy pewnej predkosci obrotowej - wpadac w rezonans no ale ta konkretna sytuacja bylaby nadzwyczajnym przypadkiem, oznaczaloby to ze wpada w taki rezonans np 3-4 razy przy bardzo malych roznicach predkosci...+ dodatkowo wpadala by w rezonans na tym samym biegu np przy 2tys obrotow (ta sama predkosc co na biegu wyzszym przy 1600obr np.) - czego Carlito nie napisal. Dlatego zanegowalem opony jako przyczyne. Bo tu raczej Carlito pisalby ze przy takiej predkosci odczuwa mrowienie, a np przy takiej juz nie. Carlito napisal : "1 , 2 , 3 i slabiej na 4 biegu przy obrotach w okolicy 1600 i tylko wtedy"
Carlito-Carlito Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam, dzieki za próby wyjaśnienia. Jeśli chodzi o opony to zmienie je dopiero na zimę i wtedy będę mógł to sprawdzić. Mrowienie nie jest odczuwalne przy konkretnej prędkości tylko przy konkretnych obrotach silnika, najbardziej je czuć (tutaj dodam, że nie jest to drganie kierownicy tylko mrowienie) na biegach 1, 2 i 3 na 5 biegu nie czuje już nic. Pozdrawiam, Carlito
domelq Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Witam, dzieki za próby wyjaśnienia. Jeśli chodzi o opony to zmienie je dopiero na zimę i wtedy będę mógł to sprawdzić. Mrowienie nie jest odczuwalne przy konkretnej prędkości tylko przy konkretnych obrotach silnika, najbardziej je czuć (tutaj dodam, że nie jest to drganie kierownicy tylko mrowienie) na biegach 1, 2 i 3 na 5 biegu nie czuje już nic. Pozdrawiam, Carlito Czyli o oponach możemy zapomnieć... Biorąc pod uwagę rocznik Twojego auta to wyeksploatowanie np. poduszek lub innych części też wykluczam A jak z tym mrówieniem na różnych nawierzchniach drogi (różne asfalty), są jakieś różnice?
Carlito-Carlito Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Opublikowano 3 Lipca 2009 Mam dziwne wrażenie jest jest to spowodowane samym wspomaganiem. Nawierzchnia nie ma absolutnie wpływu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się