Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAH] Mrowienie w kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanownych Kolegów,

Potrzebuję pomocy w diagnozie lub może potwierdzeniu specyfiki auta. W mojej srebrnej strzale mam delikatne mrowienie wyczuwalne na kole kierownicy na 1 , 2 , 3 i slabiej na 4 biegu przy obrotach w okolicy 1600 i tylko wtedy. Bardzo prosze o informacje co może byc przyczyną takie zjawiska.

Dzieki,

Carlito

Opublikowano

Pompa lub silnik elektryczny - wspomagania

Opublikowano

Ja obstawiam pompę wspomagania

Opublikowano

może jeszcze być maglownica

Opublikowano

Lub opony :) miałem tak ostatnio ,oczywiście trudno opisać czy takie same mrowienie :naughty:

Opublikowano

Kiedyś w Octavii miałem mrówienie ale później było bicie przy hamowania - przyczyna to piasta

Opublikowano

Opony to by mrowily w zaleznosci od predkosci a nie obrotow ... i raczej nie ustepowalo by to mrowienie tylko roslo wraz z predkoscia...

Opublikowano

Opony to by mrowily w zaleznosci od predkosci a nie obrotow ... i raczej nie ustepowalo by to mrowienie tylko roslo wraz z predkoscia...

Myślę, że może śmiało wystąpić sytuacja kiedy wraz z prędkością takie mrowienie może ustąpić

Opublikowano

Opony to by mrowily w zaleznosci od predkosci a nie obrotow ... i raczej nie ustepowalo by to mrowienie tylko roslo wraz z predkoscia...

Myślę, że może śmiało wystąpić sytuacja kiedy wraz z prędkością takie mrowienie może ustąpić

Oczywiscie w pelni sie z Toba zgadzam, felga/opona moze "bic" przy pewnej predkosci obrotowej - wpadac w rezonans no ale ta konkretna sytuacja bylaby nadzwyczajnym przypadkiem, oznaczaloby to ze wpada w taki rezonans np 3-4 razy przy bardzo malych roznicach predkosci...+ dodatkowo wpadala by w rezonans na tym samym biegu np przy 2tys obrotow (ta sama predkosc co na biegu wyzszym przy 1600obr np.) - czego Carlito nie napisal. Dlatego zanegowalem opony jako przyczyne. Bo tu raczej Carlito pisalby ze przy takiej predkosci odczuwa mrowienie, a np przy takiej juz nie.

Carlito napisal : "1 , 2 , 3 i slabiej na 4 biegu przy obrotach w okolicy 1600 i tylko wtedy"

Opublikowano

Witam, dzieki za próby wyjaśnienia. Jeśli chodzi o opony to zmienie je dopiero na zimę i wtedy będę mógł to sprawdzić. Mrowienie nie jest odczuwalne przy konkretnej prędkości tylko przy konkretnych obrotach silnika, najbardziej je czuć (tutaj dodam, że nie jest to drganie kierownicy tylko mrowienie) na biegach 1, 2 i 3 na 5 biegu nie czuje już nic.

Pozdrawiam,

Carlito

Opublikowano

Witam, dzieki za próby wyjaśnienia. Jeśli chodzi o opony to zmienie je dopiero na zimę i wtedy będę mógł to sprawdzić. Mrowienie nie jest odczuwalne przy konkretnej prędkości tylko przy konkretnych obrotach silnika, najbardziej je czuć (tutaj dodam, że nie jest to drganie kierownicy tylko mrowienie) na biegach 1, 2 i 3 na 5 biegu nie czuje już nic.

Pozdrawiam,

Carlito

Czyli o oponach możemy zapomnieć... Biorąc pod uwagę rocznik Twojego auta to wyeksploatowanie np. poduszek lub innych części też wykluczam :mysli:

A jak z tym mrówieniem na różnych nawierzchniach drogi (różne asfalty), są jakieś różnice?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...