Skocz do zawartości

Carlito-Carlito

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Carlito-Carlito

Osiągnięcia Carlito-Carlito

0

Reputacja

  1. mam podobną przypadłość w kierownicy ( w serwisie mówią, że to normalne) jakoś w innych samochodach tego nie miałem - przy kręceniu kierownicą w miejscu lub jadąc wolno kierownica czasami wpada w taki dziwny rezonans i buczy lekko - nie wiem co to może być
  2. Mam dziwne wrażenie jest jest to spowodowane samym wspomaganiem. Nawierzchnia nie ma absolutnie wpływu.
  3. Witam, dzieki za próby wyjaśnienia. Jeśli chodzi o opony to zmienie je dopiero na zimę i wtedy będę mógł to sprawdzić. Mrowienie nie jest odczuwalne przy konkretnej prędkości tylko przy konkretnych obrotach silnika, najbardziej je czuć (tutaj dodam, że nie jest to drganie kierownicy tylko mrowienie) na biegach 1, 2 i 3 na 5 biegu nie czuje już nic. Pozdrawiam, Carlito
  4. Czy rzeczywiscie pompa wspomagania może powodować mrowienie przy bardzo konkretnych obrotach silnika tylko?
  5. Witam Szanownych Kolegów, Potrzebuję pomocy w diagnozie lub może potwierdzeniu specyfiki auta. W mojej srebrnej strzale mam delikatne mrowienie wyczuwalne na kole kierownicy na 1 , 2 , 3 i slabiej na 4 biegu przy obrotach w okolicy 1600 i tylko wtedy. Bardzo prosze o informacje co może byc przyczyną takie zjawiska. Dzieki, Carlito
  6. Cześć, Potrzebuje pomocy w diagnozie zanim pojadę do serwisu, żeby nie mówili, że taka jest specyfika samochodu. Mam problem z drganiem kierownicy tak przy prędkości około 115 km/h. Wiem, że standardowo to oznaka niedoważonych kół, ale w moim przypadku opony i felgi były doważane, później diagnozowane przez Good Yeara całe z felgami, na wszystkich mozliwych maszynach, które wykazały że wszystko jest w porzadku a u mnie nadal jest źle. Ostatnio nawet włozyłem te koła do takiego samego drugiego audi mojego kolegi i u niego nie czuć niczego na kierownicy, więc przyczyną musi być samochód. Dodam jeszcze, że ostatnio pojawił się u mnie dziwny delikatny dzwięk (jakby hydrauliczny)wraz z lekkim drganiem kierownicy przy skręcaniu kierownica w miejscu lub przy bardzo wolnej jeździe. Dajcie proszę znać co może być powodem drgania kierownicy. Pozdrawiam, Carlito
  7. Cześć, Mam pytanko mam "już" przejechane 5000 km swoją B8 (2.0 TDI 170KM) zauważyłem, że bierze mi trochę oleju (podobno to normalne na początku) ubyło mi na skali na MMI 1/2 więc pewnie bierze około 0,15 l na każde 1000 km. Zapewne za chwilę będę musiał dolać, nie chcę polegać na radach ASO bo za chwilkę wleją mi jakiegoś dziwadła. Pytanie czy sugerujecie wymianę całego oleju jak już dojdzie do minimum (jeśli tak to na co powinienem wymienić), czy dolanie braków - tylko jaki olej powinienem dolać? Dzięki i pozdrawiam, Carlito P.S. Jak mam sprawdzić jaki mam prefix dotyczący silnika w mojej B8?
  8. Dzieki za informacje. Troche się zdenerwowałem bo u mojego kolegi w takim samym B8 po 2kkm nie wziął nic. Chyba trochę ostrzej jeżdzę po prostu. Teraz jestem spokojniejszy.
  9. Cześć, Przejechałem swoją A4 B8 dopiero 3000 km mam 2.0 TDI 170KM i zauważyłem, że bierze mi olej . Nie mam bagnetu tylko elektroniczny pomiar poziomu oleju w komputerze i wziął mi 1/3 od poziomu maksymalnego do minumalnego. Pytanie czy to normalne ze nowy samochód bierze olej i to chyba nie mało? Ewentualnie co może być przyczyną takiej sytuacji. Dzieki, Carlito
  10. Cześć, Od miesiąca mam B8 170KM 2.0 TDI, mój kolega również, mamy dokładnie ten sam model z 2009 roku i dokładnie ten sam problem ze skrzynią. Problem z dwójką szczególnie, jest nie do rozwiązania przynajmnej w naszych samochodach. Byłem dwa razy w serwisie z tym problemem i nic. Biegi wrzucają się dużo lżej gdy auto się rozgrzeje, niemniej jednak nadal to nie jest nawet Opel niestety (jeździłem dwa dni temu Insignią - plastikowa trochę ale biegi wchodziły bez porównania lepiej). Poza tym mam z moją A4 B8 trochę innych problemów, jak na auto za tyle kasy i renomę Audi nie wygląda to dobrze musze przyznać. Mam jakieś metaliczne delikatne stukanie przy jeździe i skręcaniu kierownicy, jeździłem testowym autem w Auto Vivie i tam to dopiero stukało (nie wiem czy to servotronic), więc nic nie poradzą bo musza sprawdzic, czy to jest ogólny problem w tym modelu. Poza tym trochę mi trzeszczą boczki co jest strasznie irytujące. Dobrze, że radio gra wręcz doskonale i przyśpieszenie oraz trzymanie drogi jest rewelacyjne . Pozdrawiam, Carlito
  11. Honda była w dieslu 2.2 TDCI - zdaję sobie sprawę, że każda marka ma swoja specyfikę pracy poszczególnych podzespolów. Po raz pierwszy jeżdze Audi i musze sie do pewnych rzeczy przyzwyczaić.
  12. Teraz jest ponad 5 stopni i biegi wchodzą prawie idealnie (w Hondzie wchodziły znacznie lepiej) jako, że jestem świeżakiem w świecie Audi mam sporo pytań: Czy przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 po odpuszczeniu sprzęgła kiedy zaczynam wciskać gaz tylko przy pierwszym załapaniu, później juz tego nie mam normalne jest że słyszę takie delikatne stuknięcie (gdzieś przyczytalem, że przy większych mocach silnika słychać koło dwumasowe)? Pozdrawiam, Carlito
  13. Cześć, Od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B8 2.0 TDI 170KM autkiem jeździ się wyśmienicie, ergonomia, wykończenie, przyśpieszenie rewelacja, tylko mam problem z biegam szczególnie jak silnik jest zimny biego wchodzą ciężko (przyzwyczajenie z Hondy Accord - zdecydowanie lepiej to wyglądalo) - dajcie znać, czy problem jest znany, czy po prostu jechać do serwisu i się nie chrzanić. Pozdrawiam, Carlito
  14. Cześć, Po prawie 10 latach jazdy Hondami, z nieukrywana radością stałem się nowoupieczonym właścicielem srebrnej A4 (B8) 2.0 TDI 170KM. Jestem 31 letnim Warszawiakiem. Do zobaczenia na drodze. Rafał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...