Skocz do zawartości

Mushak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mushak

Osiągnięcia Mushak

0

Reputacja

  1. Witam. Mam auto ubezpieczone w Allianzie, ale ta polisa wkrótce wygasa. Natomiast dzisiaj w salonie dostałem o około 1300 lepszą ofertę z Hestii (5400 vs 6700 -- tutaj stawka Allianz w zasadzie bez zmian jak za pierwszy rok) za pełny pakiet i wg pani ta oferta w zasadzie niczym się nie różni od tego co daje Allianz. Wymienila jedynie drobiazgi typu auto zastepczne za 7 dni zamiast na 9. Zmiana jest więc kusząca. Ktoś ma doświadczenia z obydwoma ubezpieczycielami przy OC/AC/KR/NWW i mógłby się pokusić o porównanie (także np. "jakość" postępowania przy różnych okazjach, szkodach)? Pozdrawiam, Maciek
  2. Witam, Pare dni temu przyuważyłem drobne, wręcz punktowe wgięcie w tylnich drzwiach kilka/-naście centymetrów pod klamką. Pochodzenie nieznane, choć lakier wydaje się być nienaruszony, więc raczej przyciśnięte niż uderzone (np. odprysk kamienia). Mało widoczne, zauważalne głównie z powodu załamania światła na lakierze w jasnym świetle. No ale jest. Czy takie coś nadaje się do "naprostowania", czy to raczej wymiana całych drzwi (nie wiem jakie są możliwości rozłożenia drzwi i dostania się do tego miejsca, bo najpewniej to głównie warunkuje sprawę)? Oczywiście jest to drobiazg, ale myślę o podpolerowaniu/lakierowaniu kilku otarć i zadrapań, które otrzymałem w prezencie na rozmaitych hipermarketowych parkingach, więc można by to może za jednym zamachem. Maciek
  3. Witam, Mam auto (Avant) od lipca i w zasadzie od początku wrzucanie jedynki i dwójki napotykało pewne opory, choć w przypadku dwójki raczej mniejsze niż większe. W przypadku jedynki natomiast zazwyczaj są już o wiele bardziej wyczuwalne, czasem acz nierzadko wrzucenie jedynki jest już hmm... niekomfortowe i wymaga przeniesienia koncentracji na przekładanie drążka, sporadycznie natomiast wymaga to wręcz "walki" z drążkiem nim w końcu pozwoli wrzucić bieg bez używania siły. Zastanawiam się czy w końcu nie udać się z tym do ASO w ramach gwarancji, ewentualnie może inni posiadacze B8 mają jakieś podobne doświadczenia? Maciek
  4. Dokładnie, wczoraj założone w miejsce Conti PremiumContact 2 i w zasadzie jakiejś różnicy w poziomie hałasu nie widzę... znaczy nie słyszę. Maciek
  5. No tak, to jest właśnie to o czym myślę bo rozmiar koła jest w zasadzie zachowany. Natomiast po zweryfikowaniu szerokość felgi to 7,5 a nie 7 jak się pierwotnie zasugerowałem instrukcją, więc szerokość max dla 205/55 wg tabel. 205/60 to wyższy profil nigdzie nie ujęty w tabelkach dla 16" (jedynie dla 15" wskazuje max również 7,5"). Czy w tej sytuacji 205/60 można spokojnie wsadzić na 7,5"? Maciek
  6. No ja właśnie myślę o 205/60/R16, natomiast czy pasują do moich obręczy i to moje pytanie? (lub jaki inny rozmiar jeśli te nie) Maciek
  7. Witam, Muszę w końcu nabyć zimówki do mojej A4, problem w tym, że nie do końca jestem przekonany czy rozmiar opon dobieram właściwie, a nie chciałbym się dowiedzieć na pewno w warsztacie już po zakupie. Obecnie jeżdzę na orginalnych obręczach 7Jx16 na których założone są opony 225/55/R16. Myślę o zimówkach 205/60/R16, czy takie węższe będą pasowały? Maciek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...