tommylee Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Witam dziś rano zawiodła mnie furka, silnik zaczął kuleć na 4 gary, chceck migał itp. podpiąłem VAGa i wyszły mi takie błędy: 3 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 17658 - Fuel Level too Low P1250 - 008 - Implausible Signal Już kiedyś to przerabiałem, wymieniłem świece zapłonowe i po kłopocie. Ale świece wymieniałem jakieś 20 tys km temu. Trochę szybko się wywalają chyba? Pytanie moje jest takie: jak mam rozpoznać że do wymiany mam świece czy może np cewkę zapłonową?? Mam akurat jedną cewkę w zapasie może to właśnie kwestia tej cholernej cewki. Proszę was o pilną odpowiedź
Kubeł Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Ja na mój gust to cewka, nie świeca. Świece nie padają tak nagle po 20 tys. Odpal silnik i sprawdzaj każdy gar odpinając po kolei cewkę. Tam gdzie po odpięciu praca silnika się nie zmienia, tam masz problem. Wyłącz silnik i wyciągnij cewkę. Sprawdź oczywiście świecę. Ale jak masz cewkę zapasową, to od razu próbuj ją podmienić. Myślę, że to ona jest winna.
tommylee Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2009 Ja na mój gust to cewka, nie świeca. Świece nie padają tak nagle po 20 tys. Odpal silnik i sprawdzaj każdy gar odpinając po kolei cewkę. Tam gdzie po odpięciu praca silnika się nie zmienia, tam masz problem. Wyłącz silnik i wyciągnij cewkę. Sprawdź oczywiście świecę. Ale jak masz cewkę zapasową, to od razu próbuj ją podmienić. Myślę, że to ona jest winna. nic się stanie jak będę odpinał poszczególne cewki na pracującym silniku na 100%?? Żeby mi się tam coś bardzie nie popieprzyło
Kubeł Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Jak przez chwilę bez obciążenia będziesz to robić, to nic się nie stanie. Przecież cewki potrafią padać ludziom w trasie gdy auta pędzą i nic się nie dzieje. Jak mi padła cewka, to też dokulałem się 500m pod firmę (szczęście, że akurat tyle mi do firmy zostało). Wymianka, skasowanie błędów VAGiem i po robocie. Fakt, że masz więcej roboty, bo to V6. Możesz na początku sprawdzić cewki bez odpalania auta. Moja np. była tak walnięta, że wyjąłem tylko połowę - złamana była. W takim przypadku od razu widać która jest zwalona. Spróbuj je najpierw wyjąc i obejrzeć, może od razu będziesz wiedziećm która padła. Powodzenia i daj znać jak poszło.
tommylee Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2009 ok to popróbuję zaraz po pracy[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2009, 14:21_________________________________________________no to po temacie. Tak jak wskazywał VAG zapłon wypadał na 1 cylindrze. Zmieniłem cewę i wszystko wróciło do normy Swoją drogą zastanawiam się dlaczego te cewki tak padają, nie wyobrażam sobie, że jestem gdzieś w trasie i nagle padają mi 2 cewki (ok jedną mogę wozić jako zapas)
Kubeł Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 No tak, przecież VAG ci napisał który cylinder szwankował, nie zauważyłem :>. Ponoć nowe cewki są już bezawaryjne. Ta co padła z którego jest roku? Powinna być data wybita na głowicy cewki.
tommylee Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2009 No tak, przecież VAG ci napisał który cylinder szwankował, nie zauważyłem :>. Ponoć nowe cewki są już bezawaryjne. Ta co padła z którego jest roku? Powinna być data wybita na głowicy cewki. ta co padła to 2004 r, ta "nowa" to 2007 (kupiłem ją 1,5 roku temu i miałem w domu), tak więc nie wiem czy jest bezawaryjna;) PS. co by było gdybym wsadził tam cewkę od 1.8T lub 2.0?
Kubeł Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Z 2004 roku cewki jeszcze padały, twoja nowa powinna być już ok. Podmiana cewek od 1.8T chyba nie wchodzi w grę.
Rafalo Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 To musi byc cewka, mialem to samo 3 dni temu, na szczescie kolega jest mechankiem. za cewke dalem 48euro. palila na trzy gary. musisz podmienic cewki w samochodzie. i wtedy nabierzesz pewności. Auto znow chodzi jak nowe:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się