Skocz do zawartości

tommylee

Pasjonat
  • Postów

    420
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tommylee

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tommylee

3

Reputacja

  1. jako były użytkownik tego wynalazku potwierdzam że zmienne fazy oczywiście są, sterowane są olejowo. Nie wiem tylko przy jakich obrotach to zaczyna działać
  2. sprawa prosta i tania: 06C109144, coś koło 5 zł sztuka
  3. pytanie podstawowe to czy masz jakiś błąd? jeżeli nie pracuje jakiś cylinder to silnik przerywa i wywala checka na zegarach. ale spoko może być jeszcze gorzej: - przestawiony rozrząd - może zaczynać ukręcać się koło rozrządu na prawym wałku wydechowym (miałem to u siebie) - może być walnięty przegub wewnętrzny (sprawdź czy wibrację są tylko wtedy jak dodajesz gazu czy przez cały czas) PS sprawdź oczywiście jeszcze felgi i opony Jak coś to daj znać to spotkamy się na mieście to osłucham, jeździłem tym 3 lata i zrobiłem 2 remonty w silniku
  4. To wałki rozrządu są pospinane paskami oczywiście, wszytko jest na jednym pasku i to jest ból tego silnika
  5. 15l w mieście w Q to normalne, jeżeli masz jeszcze tipa to tym bardziej. A spalanie oleju to zależy od tego jak jeździsz kolego, ale ASN lubi spalić trochę oliwy. Przyczyny: - uszczelniacze zaworów - wycieki (simmering wału, wałków rozrządu itp)
  6. ludzie w ASN nie ma łańcuchów!! Wszystko jest na pasku. Po drugie wariator kosztuje 2050zł/szt. Po trzecie na 99% cieknie ci spod dekli od kół rozrządu. To są takie plastikowe zatyczki z oringiem (koszt 6zł w ASO). Jeśli mechanik robił rozrząd to musiał poluzować koła rozrządu, jeśli tak zrobił to koniecznie trzeba wymienić te 4 zaślepki bo olej będzie wypływał. Ja tak miałem
  7. chłopy w ASN-ie nie ma przewodów wysokiego napięcia;D
  8. czyli wszytko to samo poza dolnym prostym? A łączniki stabilizatora są takie same w A4 B5 i B6 oraz Audi A6 C5? no i jak z końcówkami drążków?
  9. witam czy te auta mają takie same elementy przedniego zawieszenia? Myślę tu o np. wahaczach. I przy okazji czy końcówki drążków też mogą być takie same czy to całkiem inna historia. No i pyt 3 jak zawias z B6 ma się do B5, są element wspólne? pozdrawiam
  10. ja mam 3,0V6 FWD z 5 skrzynią, bez problemu hula. Z 6 biegiem więcej tylko wahlowania mam instalkę PRINSA i nie ma z tym żadnego problemu. Wprost elegansio
  11. witajcie szukałem na forum ale chyba słabo.. czy jest gdzieś dostępny schemat zawieszenia do B6/B7 wraz z numerami poszczególnych części? pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...