Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptronic


Gość goldcare

Rekomendowane odpowiedzi

Firme znamy , ale co do tuningu diesla to raczej nie są lidrami na rynku.Jak już to proponuje pojechać do Mastersa , a jeżeli chodzi o tuning mechaniczny diesla to najlepsi w tym są chłpaki z CompSport :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam tez Diagtronik czyli Tore. A o mechanicznym to Hugo ma racje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość goldcare

no z tego co wyczytalem to na rynku niemieckim sa liderami, ogolnie sie tez mowi ze na rynku jest duzo podrobek. Jedni pisza tak drudzy tak wiec ciezko wyczuc. Mam jeszcze jedno pytanko a mianowicie jak z cenami bo orginalnego Chiptronica moge dostac po bardzo ciekawych cenach bezposrednio u producenta w niemczech. Czesto tam bywam wiec moge ominac polskie przectawicielstwo i zaplace o wiele mniej. Z tego tez co wyczytalem instalacja takiego chipu nie wymaga wielkiej wiedzy o elektronice, mozna go samemu podpiac. Wiec jak ktos juz robil chiptuning bylbym wdzieczny za zapodanie firmy i cen jak i opini co do zakupionego Chipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego tez co wyczytalem instalacja takiego chipu nie wymaga wielkiej wiedzy o elektronice, mozna go samemu podpiac. Wiec jak ktos juz robil chiptuning bylbym wdzieczny za zapodanie firmy i cen jak i opini co do zakupionego Chipa.

Samemu podpiac :?: :?: To Ty chyba mowisz o boksie. Ja kupilem takie kosci z niemiec. Powiem tak dzialaja, ale czy program jest dobrze napisany to nie wiem. Moze nie dlugo sie shamuje to bede mial wykresiki i bedzie cos wiecej wiadomo.

Na poczatek jak masz duzy przebieg to wytnij kat i juz powinienes odczuc roznice.

Tak dla przykladu A4 110 AFN po wycieciu kata miala 119 KM :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chip kosztuje w granicach 2 tys ale ja bym ci chipa nie polecał program jest lepszy i mniej zabija silnik , są różne chipy jeden sam sobie zakladasz i jest zero problemu znowu inne trzeba ustawiać i lutować kabelek do przepływki , firmą ktorą ja znam to www.vtg.pl robią i chipy i programy. Ale jak Hugo napisał Masters to chyba thebesciaki w tym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.vtg.pl

Ja bym tej firmy nie polecal do silnikow diesla bo slyszalem kilka opini, ze potrafia spaprac robote. Ale to roznie ludzie mowia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja latałem na ich chipie przez 300 tys km i było wszystko oki . Ale mozliwe ze cos zdupili jak wszyscy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość goldcare

vtg to nic innego jak chiptronic tylko chyba pod inna nazwa sprzedawaja wpisz se w wyszukiwarce www.chiptronic.pl to wlasnie strona tej firmy sie otwiera. Pomalu tez mysle ze jednak sie dobze doczytalem na niemieckich stronach. Wiekszosc firm oferuje podroby lub pod inna nazwa orginaly chiptronica. W sumie jestem ciekawy jak to z tym waszym Mastersem jest co tak zachwalacie. Moze ktos zapodac fotke takiego chipu i adres stronki. Co do wyboru program lub chip to chyba sie to niczym nie rozni. Program jest na chipie ten sam co ci wgraja tylko ze chipa se mozesz wyciagnac jak sprzedajesz auto i ewentualnie przeprogramowac dla nastepnego auta a z programem to bania bo wywalisz kasev i co najwyzej mozesz program przywrocic do seryjnego. Wiec uwazam ze chipy sa lepsze tylko wlasnie pytanie skad mam wiedziec jak kupie w polsce ze to orginal a nie jakas podroba. Na zadnej ze stron www gdzie sprzedaja chiptronika nie ma linku do strony producenta co mnie bardzo dziwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.tdituning.pl . Pamietaj, ze nie we wszystkich autach sa takie same kosci wiec mowiac, ze wyjmiesz i sobie przeprogramujesz do innego auta to nie jest takie proste.

Ogolnie lepszy jest program bo jak chcesz to mozesz sam sobie ustalic jak chcesz miec ustawiony moment i moc. Czyli tak jakby pisali tylko pod Ciebie programik.

Moge Ci podeslac zdjecie jak wygladaja kosci ale podaj e-maila na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość goldcare

hmmm co do chiptronica to odbywa sie to bez rozkrecania czegokolwiek, podpinasz taki chip pod sam "

- das Seriensteuergerät bleibt vollkommen unangetastet" (komputer sterujacy chyba tak sie to po polsku nazywa) pomiedzy wtyczke a sam komputer.

-auch für den Selbsteinbau problemlos geeignet

Mozna sobie bez problemu samemu zalozyc

Wiadomo ze odpowiednie przejscia (adapter)sa potrzebne ale one majatku nie kosztuja a sam chip mozna wykorzystac w nastepnym aucie. Tak jest to opisane na stronie producenta www.chiptronic.de

Strasznie sie napalilem na tego chiptronica ale jak juz pisalem przestrzegaja przed podrobami bo jest ich wiele na rynku^. Dlatego te moje pytania jak sie te chipy sprawuja w polsce i czy mieliscie pewnosc ze to orginaly. Tak samo nie znalazlem zadnego linku do stron polskich (przectawicielstwa chiptronic) na stronach producenta co daje troche do myslenia. Wiec chetnie bym porownal jakies fotki zakupionego chiptronica w polsce z tymi z niemiec. Jak ktos ma to prosze zapodac na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pikuś,

Na poczatek jak masz duzy przebieg to wytnij kat i juz powinienes odczuc roznice.

Tak dla przykladu A4 110 AFN po wycieciu kata miala 119 KM :mrgreen:

a w przyadku AJM 200k przejechane to jest sens wycinac kat? i czy niema zadnych skutkow ubocznych typu dymek itd??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm co do chiptronica to odbywa sie to bez rozkrecania czegokolwiek, podpinasz taki chip pod sam "

- das Seriensteuergerät bleibt vollkommen unangetastet" (komputer sterujacy chyba tak sie to po polsku nazywa) pomiedzy wtyczke a sam komputer.

-auch für den Selbsteinbau problemlos geeignet

Mozna sobie bez problemu samemu zalozyc

Czyli To o czym Ty mowisz to jest tak zwany BOX, czy jestem w bledzei :?: Bo to sie chyba podlancza przy pompie zeby oszukac komputer.

A o BOX-ie to moge tylko powiedziec, ze to kicha jest. BOX to zlo. :mrgreen:

a w przyadku AJM 200k przejechane to jest sens wycinac kat? i czy niema zadnych skutkow ubocznych typu dymek itd??

Wyciecie napewno nie zaszkodzi, a turbinka zacznie lepiej oddychac. Podobno nie raz po 100tys. kat jest juz zapchany. Nie sadze zeby byl jakis dymek. Sam planuje w najblizszym czasie zrobic to u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...