tomziom1 Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Witam panowie mam do was pytanie czy jest techniczna możliwość naprawy zaworka N75 nie wiem może da sie tam wpsikać jakiegoś smarowidła typu WD40 czy coś co by zworek znowu zaczoł prawidłowo działać. Mam jeszcze jedno pytanie w mojej 2.5 TDI AYM niuniu ostatnoi zaczeły falować obroty tzn na jałowym chodzi równo pali od pierwszego i wogóle wszystko niby jest ok. Problem zaczyna sie kiedy Na np 3,4,5,6 bieg i na obrotomieżu 3 tys. albo i wiecej w tedy czuć tak jakby turbo na ulamek sekundy przestawało działać po czym znowu pompuje. Podejrzewam ze to może być ten zawork poprostu sie przycina. Ale to są moje podejrzenia i niekoniecznie sluszne. CO O TYM SADZIĆIE
marbol Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 mażna tak; http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
Norbi TDI Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Prawdą jest że silniki mamy inne ale...... Bardzo podobny objaw miałem w swojej pani i własnie winowajcą był N75. Uporałem sie z problemem bardzo szybko wyjdzie szydło z wora
Gość Solskier Opublikowano 3 Lipca 2009 Opublikowano 3 Lipca 2009 Naprawić jak najbardziej można N75 ale zazwyczaj po niedługim czasie znowu umiera, tak więc wymiana na nowy jest najbardziej uzasadniona, cena nie jest mała ale można kupić zaworek od skody (ma on inną wtyczkę - jajowatą) i kosztuje 65% taniej :> a jak wiadomo wtyczka to wydatek nowa max rzędu 10zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się