tomziom1 0 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Witam panowie mam do was pytanie czy jest techniczna możliwość naprawy zaworka N75 nie wiem może da sie tam wpsikać jakiegoś smarowidła typu WD40 czy coś co by zworek znowu zaczoł prawidłowo działać. Mam jeszcze jedno pytanie w mojej 2.5 TDI AYM niuniu ostatnoi zaczeły falować obroty tzn na jałowym chodzi równo pali od pierwszego i wogóle wszystko niby jest ok. Problem zaczyna sie kiedy Na np 3,4,5,6 bieg i na obrotomieżu 3 tys. albo i wiecej w tedy czuć tak jakby turbo na ulamek sekundy przestawało działać po czym znowu pompuje. Podejrzewam ze to może być ten zawork poprostu sie przycina. Ale to są moje podejrzenia i niekoniecznie sluszne. CO O TYM SADZIĆIE Link to comment Share on other sites More sharing options...
marbol 0 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 mażna tak; http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norbi TDI 0 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Prawdą jest że silniki mamy inne ale...... Bardzo podobny objaw miałem w swojej pani i własnie winowajcą był N75. Uporałem sie z problemem bardzo szybko wyjdzie szydło z wora Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Solskier Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Naprawić jak najbardziej można N75 ale zazwyczaj po niedługim czasie znowu umiera, tak więc wymiana na nowy jest najbardziej uzasadniona, cena nie jest mała ale można kupić zaworek od skody (ma on inną wtyczkę - jajowatą) i kosztuje 65% taniej :> a jak wiadomo wtyczka to wydatek nowa max rzędu 10zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now