gonzo512 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Witam wszystkich, Jestem świeżo-upieczonym posiadaczem A4 Umówilem się juz na wymianę rozrządu, płynów itd. Jest jednak mały problem, bo poprzedni właściciel jeździł na oleju Castrol z normą 505.01 5W40 a jest to olej przeznaczony do diesli z pompowtryskami. Dowiedzialem sie od goscia ze auto przejechało na tym oleju jakies 10tys km. Nie widze jednak zadnych niepokojących objawow - no ale za krotko mam auto zeby to stwierdzic. Troche za późno się zorientowałem bo już po zakupie - ale co teraz? Czy to jest niebezpieczne? co sie moze zepsuc? Pozdrawiam i czekam niecierpliwe na jakąkolwiek pomoc
loco87 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Nic sie nie stanie....Olej do pompowtrysków jest droższy ponieważ marketingowcy wykożystali fakt powstania nowej technologi do "stworzenia zupełnie nowego produktu" Liczy sie norma lepkość gęstośc marka.
Labiel Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Nic sie nie stanie....Olej do pompowtrysków jest droższy ponieważ marketingowcy wykożystali fakt powstania nowej technologi do "stworzenia zupełnie nowego produktu" Liczy sie norma lepkość gęstośc marka. Dokładnie. Lej jakiś inny syntetyk, ewentualnie półsyntetyk. Nic mu nie będzie. Martwić byś się mógł gdyby poprzedni właściciel jeździł na minerale.
domelq Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Nic się nie martw, przy wymianie zalej odpowiednim i śmigaj dalej
valokuvaaja Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 wszystko w porzadku. Ja jezdze na tym oleju juz dosc dlugo. W Finlandi w serwisie Audi wlasnie TXT 505.01 leja do benzynowych motorow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się