henias1987 0 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 witam haczyly mi biegi i tez byly problemy z wrzuceniem i wywaleniem biegow, w koncu wymontowalem skrzynie i po ogledzinach doszedlem do wniosku ze brakuje synchronizatora 5 biegu mozna powiedziec ze caly sie praktycznie spilowal bo olej mosiezny a zadnych jego czesci nie widac 5 w prawdzie chodzila troche obcierala ale czasami byly problemy w wylaczneiem 5 biegu reszta synchronizatorow wyglada ok, jednak mialem problemy jeszcze z 1 2 i wstecznym czy brak tego 5 synchronizatora moze powodowac zaklucenia pozostalych begow? dodam ze z 3 i 4 nie ma zadnych problemow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marecki_78 0 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 witam haczyly mi biegi i tez byly problemy z wrzuceniem i wywaleniem biegow, w koncu wymontowalem skrzynie i po ogledzinach doszedlem do wniosku ze brakuje synchronizatora 5 biegu mozna powiedziec ze caly sie praktycznie spilowal bo olej mosiezny a zadnych jego czesci nie widac 5 w prawdzie chodzila troche obcierala ale czasami byly problemy w wylaczneiem 5 biegu reszta synchronizatorow wyglada ok, jednak mialem problemy jeszcze z 1 2 i wstecznym czy brak tego 5 synchronizatora moze powodowac zaklucenia pozostalych begow? dodam ze z 3 i 4 nie ma zadnych problemow. Raczej sie nie spiłował a go zmieliło ;-) (jest to znany problem -> synchronizator pęka i potem go mieli ;-)) Problem z blokowaniem biegów tkwi w opiłkach w oleju, może również są gdzieś kawałki syncho co blokują przesuwki... Wyczyść to dokładnie, załóż synchronizator, potem zalej jakimś tanim olejem - przejedź 10-20 km - spuść olej, i zalej juz tym docelowym... pojeździsz do następnej awarii ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
henias1987 0 Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 znalazlem takie dwa male kawaleczki i wychodzi ze praktycznie juz caly sie zmielil ale np z 3 i 4 to nigdy nie mialem problemow ale pewnie te opilki w tym oleju to tez mogly blokowac te biegi, jednakze zastanawia mnie to ze mielem proglemy glownie z 1 i 2 ;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
marecki_78 0 Posted July 20, 2009 Share Posted July 20, 2009 znalazlem takie dwa male kawaleczki i wychodzi ze praktycznie juz caly sie zmielil ale np z 3 i 4 to nigdy nie mialem problemow ale pewnie te opilki w tym oleju to tez mogly blokowac te biegi, jednakze zastanawia mnie to ze mielem proglemy glownie z 1 i 2 ;/ heheh, jak mi kiedyś synchro piątki pękł i go zaczęło mielić to cały mechanizm różnicowy rozwaliło i dziurę w obudowie skrzyni wywaliło ;-) dobrze że jechałem tylko 50/h ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
henias1987 0 Posted July 25, 2009 Author Share Posted July 25, 2009 skrzynia juz naprawiona, cala rozebralem, na drobno, znalazlem wiecej czesci tego synchronizatora i lozysko stozkowe jednego walka jeszcze rozwalily te resztki synchronizatora ale teraz wsmienicie trybia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now