[B5 1Z] Kłopoty ze skrzynią biegów
0

    5 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam haczyly mi biegi i tez byly problemy z wrzuceniem i wywaleniem biegow, w koncu wymontowalem skrzynie i po ogledzinach doszedlem do wniosku ze brakuje synchronizatora 5 biegu mozna powiedziec ze caly sie praktycznie spilowal bo olej mosiezny a zadnych jego czesci nie widac 5 w prawdzie chodzila troche obcierala ale czasami byly problemy w wylaczneiem 5 biegu reszta synchronizatorow wyglada ok, jednak mialem problemy jeszcze z 1 2 i wstecznym czy brak tego 5 synchronizatora moze powodowac zaklucenia pozostalych begow? dodam ze z 3 i 4 nie ma zadnych problemow.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam haczyly mi biegi i tez byly problemy z wrzuceniem i wywaleniem biegow, w koncu wymontowalem skrzynie i po ogledzinach doszedlem do wniosku ze brakuje synchronizatora 5 biegu mozna powiedziec ze caly sie praktycznie spilowal bo olej mosiezny a zadnych jego czesci nie widac 5 w prawdzie chodzila troche obcierala ale czasami byly problemy w wylaczneiem 5 biegu reszta synchronizatorow wyglada ok, jednak mialem problemy jeszcze z 1 2 i wstecznym czy brak tego 5 synchronizatora moze powodowac zaklucenia pozostalych begow? dodam ze z 3 i 4 nie ma zadnych problemow.

    Raczej sie nie spiłował a go zmieliło ;-) (jest to znany problem -> synchronizator pęka i potem go mieli ;-))

    Problem z blokowaniem biegów tkwi w opiłkach w oleju, może również są gdzieś kawałki syncho co blokują przesuwki...

    Wyczyść to dokładnie, załóż synchronizator, potem zalej jakimś tanim olejem - przejedź 10-20 km - spuść olej, i zalej juz tym docelowym... pojeździsz do następnej awarii ;-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    znalazlem takie dwa male kawaleczki i wychodzi ze praktycznie juz caly sie zmielil ale np z 3 i 4 to nigdy nie mialem problemow ale pewnie te opilki w tym oleju to tez mogly blokowac te biegi, jednakze zastanawia mnie to ze mielem proglemy glownie z 1 i 2 ;/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    znalazlem takie dwa male kawaleczki i wychodzi ze praktycznie juz caly sie zmielil ale np z 3 i 4 to nigdy nie mialem problemow ale pewnie te opilki w tym oleju to tez mogly blokowac te biegi, jednakze zastanawia mnie to ze mielem proglemy glownie z 1 i 2 ;/

    heheh, jak mi kiedyś synchro piątki pękł i go zaczęło mielić to cały mechanizm różnicowy rozwaliło i dziurę w obudowie skrzyni wywaliło ;-)

    dobrze że jechałem tylko 50/h ;-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    skrzynia juz naprawiona, cala rozebralem, na drobno, znalazlem wiecej czesci tego synchronizatora i lozysko stozkowe jednego walka jeszcze rozwalily te resztki synchronizatora ale teraz wsmienicie trybia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy