Skocz do zawartości

marecki_78

Pasjonat
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marecki_78

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marecki_78

0

Reputacja

  1. Ja bym ci radził przepłukać nawet teraz -> mozesz to zrobić nawet na początek wodą destylowaną, filtrować ją i zmieniać kierunek obiegu - u mnie wyleciało sporo malutkich kawałków "kamienia" czy czegoś innego. Juz po tym było dużo lepiej a ryzyko zerowe.... tyle że u mnie prawie ciepłe powietrze z nagrzewnicy nie leciało - raczej letnie .... i może dlatego pomogło. .... Potem jeszcze przepłukałem płukanka do chłodnic i jest git .... już z 5 lat..
  2. Jutro będę to robił to Ci zrobię zdjęcie Hej, przy skręcania jest ważna cierpliwość - idealnie jest to robić w domu.... w spokoju zero pośpiechu.. MI wczoraj (to był czwarty raz) udało się się to zrobić - wszystko działa jak potrzeba .. Masz parę zdjęć w razie czego moge pomóc konsultacjami w miarę to ogarniam po tych 4 razach: - podstawowe błedy to - pokrzywione styki przełącznika mijania i drogowych - muszą być proste- oraz źle założone spreżynki styków i pogięta blaszka w przełaczniku świateł (wtedy nie ma lub sie pojawia i znika- pozycja i oświetlenie deski) ... Zdjęcia: Swiatła działają pieknie już 3 miesiąc wystaczyło oczyścić styki - niektóre były wypalone- papier ścierny 800 a potem 1200 pomógł. W zasadzie łatwo to naprawić.... tylko jak pisałem trzeba manetke wyjąć i robić to na spokojnie....
  3. EEN będzie działać będzie miała ciut inne przełożenia ale bez problemu da radę. Piszesz że padła ci któryś raz Radzę ci sprawdzić sprzęgło. Mi padała chyba pięć razy co roku okazało się że to była wina sprzęgła, dodatkowo miałem objaw taki przy przyśpieszaniu od 1800 do 2000 obrotów na piątym biegu drżała kabina Mam nadzieję że pomogłem Pozdrawiam
  4. Dobre pytanie bo też bym to zrobił chociaż po wstępnych oględzinach nie widziałem tam możliwości regulacji
  5. Synchronizator w ASO to około 80-140zł (zależy który tam padł) używane też kupisz i będa równie dobre ;-). Zrzucenie skrzynie to min 200zł, nowy olej w skrzyni to 120zł (dobry!) + naprawa około 100-300 (średnio ze 200) -> 520zł + koszt synchronizatorów[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 20:34_________________________________________________ Hmm, też o tym myślałem - koło zamachowe musiało by być krzywe a chba trudno go skrzywić - ja jeszcze u siebie wymienię wysprzęglik i spojrzę na wybierak bo coś mi się nie podoba ..
  6. Podejdzie ci dużo skrzyni: np EEN, DUK, GFL, DMV. Ogólnie wszystko od motorów 90 - 115 konnych (od 130 nie bierz raczej ze względu na przełożenia - ale też będzie pasować). Ja kupiłem GFL z miesięczną gwarancją(od silnika AVB) za 420zł z wysyłką ;-) - przy okazji zmieniłem sprzęgło bo podobno przez to mi skrzynie padały.... Pomyśl czy tego nie zrobić - sprzęgło do AHU SACHS(jak nie masz dwumasa) to koszt 620zł.. Pozdr
  7. Szanuję Twoje zdanie ale nie mogę się zgodzić. Ostanią skrzynia jaką miałem GFL - była naprawdę nie wylatana - widziałem po wysprzęgliku i nalocie po sprzęgle ... długo spędziłem żeby ja wyszukać! Zresztą nawet śrubki miała jak nowe. W pecha nie wierzę tyle awarii w tak króŧkim czasie sygnalizuje jedno - sprawdzić czy napewno sprzęgło ktoś w tym AHU założył dobre ew jeśli jest dobre to wymienić go prewencyjnie... I coraz bardziej obstawiam sprzęgło szczególnie po odpowiedziach w wątku... no bo co innego???? I teraz pytanie za 100 pkt jakie mam sprzęgło tam (rozbierałem i na 100% nie mam dwumasa) AHU 1997r (początek) 90KM końcówka VIn to XXXXX .. VA145682... ETKA mówi mi że numer OE to: 028 198 141 BX (SACHS 3000722002)i to chyba poprawny numer choć w katalogu intercars jest napisane dla tej pozycji Sachs No więc jakie to sprzęgło - OKI? [br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 22:22_________________________________________________ Potwierdziłem w ASO - 028 198 141 BX (SACHS 3000722002) to jest sprzęgło to mojego AHU.. sprawdzane po numerze nadwozia ...[br]Dopisany: 20 Styczeń 2012, 10:18_________________________________________________Wymienione: Sprzęgło - SACHS 3000722002 - 620zł skrzynia z passata 2001 - 420zł robocina - 200zł łącznie - 1240zł A do tego ustały mi drgania nadwozia od 1800 do 2100 ;-) na 4/5 biegu. Nareszcie @#$%^&*(!! Zobaczymy czy to ostatnia wymiana skrzyni. Pozdr Topic do zamknięcia ;-)
  8. U mnie finalnie też rozwiązane - pomogła wymiana kompletnego sprzęgła - a sprzęgło wymieniełem z innego powodu - padających skrzyń... Sprężyny w tarczy były zużyte (miały spore luzy)
  9. Koła dwumasowego nie mam - w moim AHu oryginalnie nie było koła dwumasowego ( przynajmniej tak wynika z numeru nadwozia). Myślicie że założenie by coś dało? zaloz skrzynie od 1z Hmmm a co to da?
  10. Napisałem dobrze ale nie dodałem że odpowiadam na pytanie "czy nie bedzie problemów ..." -> Nie. Nie bedzie ;-) Sorki
  11. Nie , nie bedzie.... (problemów) żadnych - sorki za skrót myślowy ....
  12. Koła dwumasowego nie mam - w moim AHu oryginalnie nie było koła dwumasowego ( przynajmniej tak wynika z numeru nadwozia). Myślicie że założenie by coś dało?
  13. Nie, mam tylko dawkę startowa na 3,2 chyba zmieniona i tyle, sam CTV to robił ... Biegi zmieniam przy 2,7 -3 tys obr, silnikiem hamuję ale też raczej niezbyt często - zazwyczaj 4 lub 5 biegu do tego używam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...