voytek80 0 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Z powodu pęknięcia głowicy musiałem wstawić używkę z tym ,że teraz silnik pracuje głośniej na wolnych obrotach i przy wyłączaniu zapłonu trochę telepie budą , co może być przyczyną ,może mechanik coś źle ustawił. w grupie 000 w podgrupie 10 (Masa powietrza) norma 70-126 dla mojego silnika czyli AJM - parametry utrzymują się w granicach 137-145 przed zmiana głowicy wszystkie parametry były w normie, czym morze być to spowodowane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 zrob caly komplet statycznych ... bedzie lepszy poglad na sprawe .. a jak z moca ... jest ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
voytek80 0 Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 z mocą jest wszystko ok ciągnie bez problemu , jak zrobię komplet logów to dorzucę do tematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daimos 2 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 sprawdź poprawność połączenia przewodów podciśnienia a konkretnie EGR/klapa gasząca Link to comment Share on other sites More sharing options...
voytek80 0 Posted July 31, 2009 Author Share Posted July 31, 2009 witam ponownie trochę to trwało ale zrobiłem wszystkie logi , dodaje także opis napraw jakie zostały wykonane mam nadzieję że mi pomożecie aby moja furka śmigała poprawnie: 1. Uszczelka pod głowicę - 1szt. 243 PLN 2. Śruby głowicy - 10szt. 100 PLN 3. Termostat - 1 60 4. Pompa wody - 1 215 5. Koło pompy wspomagania - 1 60 6. Napinacz paska alternatora - 1 620 7. Pasek alternatora - 1 61 8. Przewód wody - 1 58 9. filtr oleju - 1 35 10. Wentylator klimy -1 300 11. Płyn chłodniczy G12 -5.5l 110 12. Głowica (używka) -1 800 13. Śruby pompowtrysków -4 40 14. Uszczelniacz wałka rozrz. -1 95 15. śruby (nie mogę rozczytać) - 10 175 16. Śruby klawiatury - 8 160 17. Zestaw uszczelniaczy PD - kpl 160 18. Uszczelka pompy Vacum - 1 30 19. Uszczelniacze zaworowe -8 24 20. uszczelka kolektora ssącego -1 34 21 uszczelka kolektora wydech - 1 37 22. O-ring - 1 11 a tutaj logi: statyczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c449afd347c69ed6.html 000 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6fa15915e51d633d.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2a036e56376bdf95.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ddaa2c9b799307c3.html 003 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e8d318f69901a189.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/154050fbcfc1f086.html 004 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c35949efd586ae99.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/703fc82c71394810.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d579728b593d220a.html 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a589b11144e7c3b1.html dynamiczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a261c2b87d753387.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/01633535608b95e9.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4af651b3d99d51ea.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/95f135973935532a.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/adc80a5c41c8e3a4.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/34fb2acc4f64b250.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ebc690cdb756a152.html dla mnie na pierwszy rzut oka chyba coś z EGR-em powiedźcie co złożyli nie tak lub może coś popsuli (oby nie) , w logach które robiłem przed remontem miałem tylko zły kąt synchronizacji poza tym wszystko było gites (w normach) czekam na podpowiedzi [br]Dopisany: 16 Lipiec 2009, 16:36_________________________________________________panowie ponawiam prośbę o analizę logów Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 No i wszystko jest gites... oprocz EGR... do sprawdzenia zawórc ktory nim steruje, przewody oraz sam EGR... byc moze przydaloby sie czyszczenie Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
voytek80 0 Posted August 1, 2009 Author Share Posted August 1, 2009 jakie znaczenie ma to że w grupie 000 (statycznej) parametr 10 czyli masa powietrza utrzymuje się powyżej 140 a przedział dla mojego silnika AJM to 70 - 126 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grabson765 0 Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 patrze niezla sumke zostawiles u mechanika.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
voytek80 0 Posted August 2, 2009 Author Share Posted August 2, 2009 do tego robocizna 1300PLN + sprawdzenie szczelności starej głowicy to jest spora sumka ale wolę jak najszybciej zapomnieć o tych wydatkach bo trochę serce boli ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now