noran Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 Witam! Proszę o analizę logów B5 ATJ quattro 2000 r Auto dużo pali 10l w mieście i 8,2 na trasie. Basic Settings: http://img204.imageshack.us/i/bst000.jpg/ http://img204.imageshack.us/i/bst003.jpg/ http://img204.imageshack.us/i/bst011.jpg/ Statyczne: http://img204.imageshack.us/i/stat000.jpg/ http://img200.imageshack.us/i/stat001.jpg/ http://img204.imageshack.us/i/stat003.jpg/ http://img204.imageshack.us/i/stat004.jpg/ http://img204.imageshack.us/i/stat007.jpg/ http://img204.imageshack.us/i/stat008.jpg/ http://img204.imageshack.us/i/stat013.jpg/ http://img41.imageshack.us/i/stat018.jpg/ http://img29.imageshack.us/i/stat023.jpg/ Dynamiczne: http://img41.imageshack.us/i/dyn000.jpg/ http://img204.imageshack.us/i/dyn001.jpg/ http://img41.imageshack.us/i/dyn003.jpg/ http://img41.imageshack.us/i/dyn004.jpg/ http://img41.imageshack.us/i/dyn008.jpg/ http://img29.imageshack.us/i/dyn010.jpg/ http://img41.imageshack.us/i/dyn011.jpg/ Umieszczam również wydruk z autotestu. Co to jest za błąd w grupie 35 - 00955: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 CC Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1091 Coding: 00006 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 A Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D10 Coding: 0273004284 Shop #: BB 24334 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57 Coding: 00043 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 R Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D54 Coding: 00140 Shop #: WSC 02976 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0B6237121 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D12 Coding: 13163 Shop #: WSC 02607 6 Faults Found: 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00102 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 01382 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Left 35-00 - - End ------------------------------------------------------- Pozdrawiam
spanky Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 dlaczego w logu 011 dynamiczny jest przeskok z 1300 rpm na 3400 rpm ... ? lmm slabnie na wyzszych obrotach .. wymien filtr powietrza jak nie pomoze to przeplukanie lmm albo wymiana na nowy .. poza tym nic zlego nie widac w aucie ... p.s zrob jescze raz 011 i 008 dynamiczne od 1500 rpm ...
noran Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Opublikowano 21 Lipca 2009 Przeskok bo takie warunki jazdy były chyba nie wiem - żona prowadziła. Zrobię jak tylko się nadarzy okazja. Pozdrawiam[br]Dopisany: 21 Lipiec 2009, 15:14_________________________________________________Nawet się udało zrobić nowe logi wracając z pracy: 008dyn: http://img161.imageshack.us/i/dyn008nowy.jpg 011dyn: http://img36.imageshack.us/i/dyn011nowy.jpg A tutaj logowałem 015 i 006 podczas jazdy żeby zobaczyć ile żre paliwa i przy jakiej prędkości, ale nic mi to nie mówi, może ktoś coś widzi: http://img161.imageshack.us/i/dyn015006nowy.jpg/ Dodam że auto ma niezłego kopa, może jest chipowany - czy to po czymś widać? Pozdrawiam
noran Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 Cholercia rzeczywiście ponawiam: http://img411.imageshack.us/i/dyn008nowy.jpg/ http://img12.imageshack.us/i/dyn011nowy.jpg/ Pozdrawiam
noran Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Opublikowano 23 Lipca 2009 Cieszę się bardzo, ale czy widać po czymś dlaczego dużo pali?
spanky Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 Cholercia rzeczywiście ponawiam: http://img411.imageshack.us/i/dyn008nowy.jpg/ http://img12.imageshack.us/i/dyn011nowy.jpg/ Pozdrawiam lekkie przyciecie gnoju w 008 przy 2400 .... mozesz powtorzyc 008 ... co do spalania to ciezko powiedziec nic w logach zlego nie widac .... a Quattro,PD-ek i Avant troche bedzie palil ... 8 w miescie to spokojnie ... jakie opony ?
noran Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 Powtórzyć 008 mogę dopiero w przyszłym tygodniu bo lapka zostawiłem w pracy i dziecko mi zachorowało. Opony 195/65 r15 2,2 bar. Wiem że w mieście 8 spokojnie, ale mój pali w mieście dychę , a na trasie przy jeżdzie góra 120 km/h poniżej 8 nie schodzi. Hamulce nie zapieczone, nie wiem kurde może olej jakiś syfiasty w dyfrach i go wymienić.[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 12:26_________________________________________________ Zrobiłem znów 008 na czwartym biegu, auto bardzo płynnie przez żadnych szarpań doszło prawie do 4000 obr wówczas miałem ponad 100 km w mieście Natomiast, Spanky, ja porównywałem logi z tabelami wartości i znalazłem naforum logi innego silnika ATJ - jak mój - i zauważyłem pewne róznice a mianowicie: 1) grupa 000 statyczna 10 kolumna u mnie pomiar powietrza 120 - 130, natomiast u innego ATJ - 74 2) grupa 003 basic setting przy EGR On pokazuje jego otwarcie na 64%, a czy nie powinno być 100% jak wskazują tabele wartości prawidłowych, podobnie przy EGR Off - 19% zamiast 0% Co koledzy na to? czy to są pierdoły czy nie? Pozdrawiam Mikołaj
odzim Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 fatycznie przy 2300 - 2400 jest obciete paliwo
spanky Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Natomiast, Spanky, ja porównywałem logi z tabelami wartości i znalazłem naforum logi innego silnika ATJ - jak mój - i zauważyłem pewne róznice a mianowicie: 1) grupa 000 statyczna 10 kolumna u mnie pomiar powietrza 120 - 130, natomiast u innego ATJ - 74 2) grupa 003 basic setting przy EGR On pokazuje jego otwarcie na 64%, a czy nie powinno być 100% jak wskazują tabele wartości prawidłowych, podobnie przy EGR Off - 19% zamiast 0% wedlug mnie wszystko jest OK ... zmien filtr powietrza i jezdzij ... bardziej zastanawiajace jest to chwilowe obciecie gnoju ....
noran Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Opublikowano 28 Lipca 2009 Dzięki! Wymieniłem olej i filtry w maju. POzdrawiam Mikołaj[br]Dopisany: 28 Lipiec 2009, 08:16_________________________________________________W zasadzie podzas jazdy nie czułem że paliwo mi obcina, może zrobić jakieś grupy jednocześnie? POzdrawiam mik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się