Jump to content
IGNORED

[B5 ATJ] Proszę o analizę logów


noran

Recommended Posts

Witam! Proszę o analizę logów B5 ATJ quattro 2000 r

Auto dużo pali 10l w mieście i 8,2 na trasie.

Basic Settings:

http://img204.imageshack.us/i/bst000.jpg/

http://img204.imageshack.us/i/bst003.jpg/

http://img204.imageshack.us/i/bst011.jpg/

Statyczne:

http://img204.imageshack.us/i/stat000.jpg/

http://img200.imageshack.us/i/stat001.jpg/

http://img204.imageshack.us/i/stat003.jpg/

http://img204.imageshack.us/i/stat004.jpg/

http://img204.imageshack.us/i/stat007.jpg/

http://img204.imageshack.us/i/stat008.jpg/

http://img204.imageshack.us/i/stat013.jpg/

http://img41.imageshack.us/i/stat018.jpg/

http://img29.imageshack.us/i/stat023.jpg/

Dynamiczne:

http://img41.imageshack.us/i/dyn000.jpg/

http://img204.imageshack.us/i/dyn001.jpg/

http://img41.imageshack.us/i/dyn003.jpg/

http://img41.imageshack.us/i/dyn004.jpg/

http://img41.imageshack.us/i/dyn008.jpg/

http://img29.imageshack.us/i/dyn010.jpg/

http://img41.imageshack.us/i/dyn011.jpg/

Umieszczam również wydruk z autotestu. Co to jest za błąd w grupie 35 - 00955:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 CC

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1091

Coding: 00006

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 A

Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D10

Coding: 0273004284

Shop #: BB 24334

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 N

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57

Coding: 00043

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 900 R

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D54

Coding: 00140

Shop #: WSC 02976

XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0B6237121

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257

Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D12

Coding: 13163

Shop #: WSC 02607

6 Faults Found:

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 951 173

Component: Innenraumueberw. D03

Coding: 00102

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

01382 - Alarm triggered by Anti-Theft Sensor: Front Left

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

dlaczego w logu 011 dynamiczny jest przeskok z 1300 rpm na 3400 rpm ... ?

lmm slabnie na wyzszych obrotach .. wymien filtr powietrza jak nie pomoze to przeplukanie lmm albo wymiana na nowy ..

poza tym nic zlego nie widac w aucie ...

p.s zrob jescze raz 011 i 008 dynamiczne od 1500 rpm ...

Link to comment
Share on other sites

Przeskok bo takie warunki jazdy były chyba nie wiem - żona prowadziła. Zrobię jak tylko się nadarzy okazja. Pozdrawiam[br]Dopisany: 21 Lipiec 2009, 15:14_________________________________________________Nawet się udało zrobić nowe logi wracając z pracy:

008dyn:

http://img161.imageshack.us/i/dyn008nowy.jpg

011dyn:

http://img36.imageshack.us/i/dyn011nowy.jpg

A tutaj logowałem 015 i 006 podczas jazdy żeby zobaczyć ile żre paliwa i przy jakiej prędkości, ale nic mi to nie mówi, może ktoś coś widzi:

http://img161.imageshack.us/i/dyn015006nowy.jpg/

Dodam że auto ma niezłego kopa, może jest chipowany - czy to po czymś widać?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

nie mozna otworzyc 008 i 011

Link to comment
Share on other sites

jest dobrze :good: i przepływką i z turbiną

Link to comment
Share on other sites

lekkie przyciecie gnoju w 008 przy 2400 .... :mysli: mozesz powtorzyc 008 ...

co do spalania to ciezko powiedziec nic w logach zlego nie widac .... a Quattro,PD-ek i Avant troche bedzie palil ... 8 w miescie to spokojnie ...

jakie opony ?

Link to comment
Share on other sites

Powtórzyć 008 mogę dopiero w przyszłym tygodniu bo lapka zostawiłem w pracy i dziecko mi zachorowało.

Opony 195/65 r15 2,2 bar.

Wiem że w mieście 8 spokojnie, ale mój pali w mieście dychę , a na trasie przy jeżdzie góra 120 km/h poniżej 8 nie schodzi.

Hamulce nie zapieczone, nie wiem kurde może olej jakiś syfiasty w dyfrach i go wymienić.[br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 12:26_________________________________________________dynnowszy008.th.jpg

Zrobiłem znów 008 na czwartym biegu, auto bardzo płynnie przez żadnych szarpań doszło prawie do 4000 obr wówczas miałem ponad 100 km w mieście

Natomiast, Spanky, ja porównywałem logi z tabelami wartości i znalazłem naforum logi innego silnika ATJ - jak mój - i zauważyłem pewne róznice a mianowicie:

1) grupa 000 statyczna 10 kolumna u mnie pomiar powietrza 120 - 130, natomiast u innego ATJ - 74

2) grupa 003 basic setting przy EGR On pokazuje jego otwarcie na 64%, a czy nie powinno być 100% jak wskazują tabele wartości prawidłowych, podobnie przy EGR Off - 19% zamiast 0%

Co koledzy na to? czy to są pierdoły czy nie?

Pozdrawiam Mikołaj

Link to comment
Share on other sites

fatycznie przy 2300 - 2400 jest obciete paliwo

Link to comment
Share on other sites

Natomiast, Spanky, ja porównywałem logi z tabelami wartości i znalazłem naforum logi innego silnika ATJ - jak mój - i zauważyłem pewne róznice a mianowicie:

1) grupa 000 statyczna 10 kolumna u mnie pomiar powietrza 120 - 130, natomiast u innego ATJ - 74

2) grupa 003 basic setting przy EGR On pokazuje jego otwarcie na 64%, a czy nie powinno być 100% jak wskazują tabele wartości prawidłowych, podobnie przy EGR Off - 19% zamiast 0%

wedlug mnie wszystko jest OK ...

zmien filtr powietrza i jezdzij ...

bardziej zastanawiajace jest to chwilowe obciecie gnoju .... :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Dzięki! Wymieniłem olej i filtry w maju. POzdrawiam Mikołaj[br]Dopisany: 28 Lipiec 2009, 08:16_________________________________________________W zasadzie podzas jazdy nie czułem że paliwo mi obcina, może zrobić jakieś grupy jednocześnie? POzdrawiam mik

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...