etrone98 0 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 witam. Powiedzcie mi co dalej, bo turbo bylo czyszczone, bylo u cziptunera i zostalo ustawnione doladowanie na nowo, jednak dalej przeladowywuje, troche inaczej ale jednak. http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=40562 pozdrawiam i z gory dzieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 może zle poskładane :gwizdanie:...ja tam nie widze nowych ustawien jest standard Link to comment Share on other sites More sharing options...
etrone98 0 Posted July 18, 2009 Author Share Posted July 18, 2009 to co moge dalej zrobic aby mozna bylo jechac na czipa wkoncu ? moze podmiana n75 ? jest sens ? ze zle poskladane to chyba odpada, bo turbina byla rozbierana i skladana u tunera niedawno. pewnie by cos powiedzial. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAWEL69 2 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 to co moge dalej zrobic aby mozna bylo jechac na czipa wkoncu ? moze podmiana n75 ? jest sens ? ze zle poskladane to chyba odpada, bo turbina byla rozbierana i skladana u tunera niedawno. pewnie by cos powiedzial. podmień N75 wypełnienie tego zaworu oscyluje w granicach 94 % a reakcji żadnej,ciśnienie cały czas rośnie kto podłączał podciśnienia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
etrone98 0 Posted July 18, 2009 Author Share Posted July 18, 2009 mechanik, ma dobry warsztat, robi logi ma sprzet itd zna sie raczej na pewno, pozatym raz zakladal inny mechanik a ostatnio jak wysylalem turbo do tunera to drugi mechanik mi wyciagal i wkladal PS dpdam ze turbo na gwarancji, wiec w ostatecznosci moge je oddac, ale czesto sie zdaza zeby turbina zle poskladana tak robila? myslalem ze za ciasno moze byc skrecona i za slabo dmuchac, hmmm a kupilem od turbo-bogdan, gdzies tu na forum go rekolamowano, mial dobre opinie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 albo turbo albo zaworek ... metoda eliminacji ... a moze sztanga rozregulowana ... skrec z dwa obroty i zobaz co sie bedzie dzialo ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
etrone98 0 Posted July 18, 2009 Author Share Posted July 18, 2009 no wlasnie specjalnie wysylalem turbo do tunera zeby mi ustawili, kupie ten zaworek juz tyle sie emcze ze wydam te 150zl i zobacze ale kazdy mi mowi ze to na pewno nie zaworek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek98igo 0 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 bo to nie jest zaworek,albo sztanga albo turbina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now