Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 1.8 TQ] Chip- GIAC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w koncu i ja sie moge pochwalic , dzisiaj bylem sie zasczepic:) , wybralem firme tuningowa GIAC , chwala ja tutaj, Poziek bedzie sie orientowal , widzialem ze zna te firmy jak wlasnie GIAC , APR i AWETUNING , a wiec do rzezcy

doznania zajebiaste :) , jak to kazdy z was po wyjechaniu od tunera ,banan od ucha do ucha :biggrin: porostu wymiata ...tak naprwde to go jutro przetestuje porzadnie bo jestem w szoku jeszcze hehe , trwalo to szybko moze jakies 30 min , po czym z usmiechem na twarzy pan powiedzial" HAVE FUN'' wy to troche opisywaliscie inaczej pewnie dlatego ze kady program jest pisany indywidualnie , tutaj sa juz gotowce ,porostu go wgral i koniec jedyna rzezc ktorej nie mam na razie to wykres bo hamowni tam nie mieli , ale bedzie juz w przyszlym miesiacu po wydechu , dobiero wtedy zrobie na razie nic nie mowie ile co jak bo nie bede zapeszal choc mysle ze dwojke z przodu zobacze :biggrin: , teoretycznie powinno byc 30HP+ i i 50 ft/lbs torque + , choć gosciu powiedzial mi ze bedzie wiecej ....zobaczymy

wczesniej pisalem ze zamontowalem zawor i jestem w trakcie montowania zegara od doladowania oto pare fotek , DV z firmy Hyperboost i zegar z AweTuning , to byly takie lekkie przygotowania wlasnie na ten dzien :cool:

Picture047.jpg

Picture046.jpg

Picture039.jpg

Picture038.jpg

DSC00502.jpg

DSC00501.jpg

Picture044.jpg

DSC00497.jpg

pisalem wczesniej o zaworze , szybka reakcja na gaz , polecam przed i po chipe raczej wskazane, zegar spisuje sie barzdo dobrze , wiemy co sie dzieje jak zachwouje sie doladowanie cokolwiek by bylo zle widzimy to na zegarze, przed chipem w piku mialem 0.7 bar czyli 10 psi , a dzisiaj po chipe w piku 15-17 psi czyli okolo 1.1 bar NICE :biggrin:

stronka z ktorej jest zegar i program

www.awetuning.com

tak wiec w przyszlym miesiacu idzie wydech od Borla www.borla.com , a pozniej jade na hamownie wtedy pokaze wykresik i sie dowiemy prawdy :question:

pozdrawiam :quattro:

Opublikowano

No gratki !! Strasznie ci zazdroszę takiego wyboru w tunerach... GIAC ma najbardziej agresywny program wiec mozna powiedzieć sportowiec :) Pisz stopniowo jak wygląda spalanie, czy robisz wydech z test pipem czy catback. I czy bedziesz miał wgraną korekte softu po zminanie wydechu/??

Kurde chyba kupie sobie amerykańca i wszystkie moje problemy znikną :question::rolleyes::wink::rotfl:

Opublikowano
GIAC ma najbardziej agresywny program

to prawda dla tego go wybralem , z APR byl wiekszy przyrost koni ale GIAC jest bardziej agresywny , co do spalania to raczej nie zauwazylem nic nie pokojacaego w sumie pojezdzilem nie zadlugo wczoraj ale powinno byc bez wiekszych zmian ......przy normalnej jezdzie :biggrin: Poziek sam przeciez wiesz ze przy butowaniu jak bezynka sie szybko spala , no ale czyz mozna by bylo za litr albo dwa wiecej odebrac sobie ta przyjemnosc :question: :biggrin: , pojezdze troche wiecej to napisze konkrektne liczby

w przyszlym miesiacu zakladam catback i jade po wykresik , mysle o zmianie test pipe ale najpierw to pierwsze , pozatym i tak sie musze wstrzymac bo mam niedlugo test na emisje spalania, to jest jak przeglad samochodu w polsce , pytales czy jakis sofcik ?, przy catbacku nie slyszalem pozatym GIAC barzdo dobrze sie adaptuje do takich rzeczy , pewnie jak bede chcial wywalic katalizator to sofcik bedzie juz potrzebny ale poki co obejdzie sie bez

dzieki Brynia i Poziek za gratki

pozdrawiam

Opublikowano
pewnie jak bede chcial wywalic katalizator to sofcik bedzie juz potrzebny

Będzie konieczny ze względu na II sonde lambda - ale GIAC ma juz file do tego więc luuz. Czekamy na wyniki z hamowni - :twisted:

Opublikowano

mozna zastosowac zamiast programu jeszcze cos takiego.....

wayne92slc.jpg

druga sonda widzi wolniejszy przeplyw spalin i nie zapala sie check engine

Opublikowano

Pierwszy raz widze zegar z AWE w lewym ''wencie'' , wyglada swietnie..!!

Tez mam GIAC-a u siebie i jestam na maxa zadowolony..

Gratuluje dobrego wyboru

Pozdrawiam

Opublikowano

no nie bylo latwo ale widze ze zauwazyles , orginalnie powinien byc w srodkowym wencie, ale jakos tak mi sie to nie widzialo , troche pracy i jest po lewej stonie -teraz to sobie wyglada :biggrin:

pozdrawiam

Opublikowano

przy ogladaniu fotek ten boost gauge mnie tez rzucil sie w oczy - wyglada za***iście, jakby tam mialo byc jego miejsce fabrycznie :D kratke rezales sam czy moze mozna dostac u was te zegarki razem z kratka? wyglada profesjonalnie.

Opublikowano

Zegar idzie razem z kratka , tylko akurat do Audi A4 kratka idzie do wenta srodkowego , nie wyglada to zle ale i nie za dobrze , w Audi TT zupelnie jest inaczej bo wenty sa okragle i dlatego to wyglada naprawde super!!! , went po lewej stronie jest mniejszy i zegar nie rzuca sie tak w oczy jak na srodku w wiekszym ( wiesz....okragly zegar w prostakatnym wencie :confused: ) , no i trzeba bylo to jakos przerobic , scialem kratke do rozmiarow seryjnych takich jaki jest went z lewej strony , trzeba bylo troszke porzezbic zeby sie wpasowal no i robi, balem sie tez ze bedzie malo miejsca w srodku ...ale sie udalo jak widac , pozatym mysle ze polewej stronie jest jego miejsce

wczesniej podawalem stronke z ktorej jest zegar , pokazany jest z jakimi czesciami idzie

www.awetuning.com

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...