Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Dobry tuner/warsztat okolice Bielska - modyfikacja programu - oszukanie 2 lambdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gt28rs - niestety poza moimi możliwościami finansowymi , ale może się zdecyduję na K04-15 .

czy wkładając k04 trzeba pisać nowy program ? miałem remap pod seryjne k03 .

ile można dodatkowo wyciągnąć przy k04 bez dodatkowych modyfikacji ?

Elberoth miał czipa na 192KM i po wymianie turbo wyszło mu 207 bez zmiany softu :wink4:

na razie muszę podjechać do wasztatu i się upewnić czy to napewno turbina padła , czy może coś jescze innego .

z tego co wiem to typowym objawem zabitego turbo jest biały dym , i dziwne odgłosy z wydechu .

u mnie tego nie ma , jest jednak spadek mocy tak jak by wogóle nie ładowała...

Opublikowano

Zegar boostu się kłania :naughty::wink4:

Opublikowano

Zegar boostu się kłania :naughty::wink4:

a tak się składa że mam i przy nodze w podłodze pokazuje maksymalnie 8psi , a powinien pokazywać 20-21 jak do tej pory , czy jazda z prowdopodobnie rozj... turbo może mieć jakieś negatywne skutki dla silnika ? chodzi oczywiście o sam dojazd do mechanika ok 15km

Opublikowano

Zegar boostu się kłania :naughty::wink4:

a tak się składa że mam i przy nodze w podłodze pokazuje maksymalnie 8psi , a powinien pokazywać 20-21 jak do tej pory , czy jazda z prowdopodobnie rozj... turbo może mieć jakieś negatywne skutki dla silnika ? chodzi oczywiście o sam dojazd do mechanika ok 15km

muskając gaz

Opublikowano

a sprawdzałeś szczelność układu??

nie sprawdzałem , chociaż przy wyszych obrotach słychać jakiś "świst" .

myślę jednak że to na 90% turbawka , tak jak napisałem na początku wątku rozgrzewała się do czerwoności nawet po krótkiej umiarkowanie dynamicznej jeżdzie (widoczne nawet w dzień , bo w nocy to już była masakra) .

chociaż spotkałem się z opiniami że " K03 to mała turbinka i po remapie musi się napocić " i wtedy może wystąpić zjawisko świecącej turbiny .

Raczej trudno mi uwierzyć w to że to normalne i zdrowe dla turbo.

Dzisiaj /jutro zweryfikuje to mechanik i będzie wiadomo co i jak i za ile :(

w VAGU wywala tylko błędy od drugiej sondy , pojawił się też błąd "przerwa w zapłonie na pierwszym cyl " (cewki i świece wymienione kilka tyg wcześniej) po wykasowaniu nawet się nie świeci check , silnikl pracuje równo i nie ma żadnych dziwnych objawów poza tym oczywiście że turbina dalej wogóle nie ładuje...[br]Dopisany: 07 Sierpień 2009, 08:29_________________________________________________

[br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 14:11_________________________________________________mały UPDATE . auto pojechało do kolegi GTO z digitun.pl .

okazało się że turbiną wszystko w porządku .

problem dotyczył chyba zaworu N75 , jutro będzie się dłubał nowy program.

co najciekawsze - okazało się że mam założoną K04-15 i wtryski 380cc Siemensa , dodatkowo 2 IC z BEX'a :shocked:.(tak sobie jeżdziłem w niewiedzy przez prawie rok odkąd go mam , histori auta nieznałem a takie mody to się widzi jak się dłubie w aucie ).

trzeba się będzie zastanowić nad kandydaturą do BAT Klubu :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...