adaskoo Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Witam, Od ponad pół roku jestem posiadaczem Audi A4. Po pewnym czasie użytkowania spotkałem się z objawami, które z tego co wnikliwie czytałem zdarzają się w wielu przypadkach. Mianowicie przy ok. 120 km/h autko wpadało w tryb awaryjny i odłączało turbo. Tak jak napisałem, przeczytałem dziesiątki wątków ludzi z podobnym problemem. Zakupiłem kabel i udało mi się zrobić logi, bo bez tego ani rusz, tak jak myślałem VAG-COM wyrzucił 2 błędy: VAG-COM Version: Release 409.1-SControl Module Part Number: 038 906 019 AN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 2 Faults Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-00 - - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Wykonałem wszystkie logi BS... BS 000 BS 003 BS 011 ...oraz wszystkie statyczne... 000 001 003 004 007 013 023 Wczoraj przed zrobieniem logów dynamicznych postanowiłem troszkę bardziej pomęczyć silnik i pojeździłem na trochę wyższych obrotach. Dziś rano przy robieniu logów okazało się, że po trybie awaryjnym ani śladu Bez problemu wykonałem wszystkie logi dynamiczne (przez pomyłkę nie ma tylko grupy 001) 000 DYNAMICZNE 003 DYNAMICZNE 004 DYNAMICZNE 008 DYNAMICZNE 010 DYNAMICZNE 011 DYNAMICZNE Jeszcze na koniec umieszczam logi, którymi sprawdzałem poprawne działanie termostatu, wydaje mi się, że chyba wszystko OK, ale na wszelki wypadek wrzucam... Na ZIMNYM silniku: 01-Engine 007 ZIMNY 17-Instruments 003 ZIMNY Na CIEPŁYM silniku: 01-Engine 007 CIEPŁY 17-Instruments 003 CIEPŁY Wcześniej przkonany byłem, że to turbo do czyszczenia... Teraz sam już nie wiem, dlatego zwracam się z ogromną prośbą, aby ktoś mi powiedział, co ewentualnie jest do poprawki. Równocześnie proszę o wyrozumiałość, bo to moje pierwsze logi, ale mam nadzieję, że wszystko dobrze jest zrobione. Gdyby trzeba było któryś poprawić, zrobię to bezzwłocznie po weekendzie. W weekend wyjeżdżam w trasę ponad 1000km, więc dobrze by było wiedzieć czy nie ma jakiś poważniejszych usterek. Z góry dziękuję za pomoc . Adam
antonio Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 błędy: 17664 czujnik temp. uwalony 17965 ten dotyczy doładowania, sprawdź węże, przewody gumowe czy nie są sparciałe
adaskoo Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Opublikowano 31 Lipca 2009 błędy: 17664 czujnik temp. uwalony 17965 ten dotyczy doładowania, sprawdź węże, przewody gumowe czy nie są sparciałe Dięki za błyskawiczną odpowiedź. Już wcześniej oczywiście sprawdziłem co oznaczają te błędy. Co do przewodów podciśnieniowych dochodzących do turbiny, to faktycznie kwalifikują się do wymiany. Postanowiłem, że najpierw wrzucę logi, z których może coś wyniknie i będę mógł wymienić te przewody i ewentualnie coś jeszcze za jednym zamachem.
antonio Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 jeżeli kwalifikują się do wymiany to wymień i zobaczysz jaki będzie efekt poczekaj jeszcze na ocenę logów przez kogoś kto ogarnia te tematy
przemik Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 i pojeździłem na trochę wyższych obrotach Jezdzij juz tak zawsze. Błedy wykasuj. W logach wszystko dobrze - zostalo troche syfu w turbinie ale dynamiczna jazda sukcesywnie powinna go usunąc. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 lekarstwem na Twoje problemy jest dawanie ostro w palnik niech to TDI poczuje że zyje .... reszta jak najbardziej ok ... no moze kat sychronizacji nie jest wzorowy ...
adaskoo Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Wielkie dzięki za odpowiedzi. W weekend przejechałem trasę 1100 km i muszę powiedzieć, że jazda była wielką frajdą. Żadnych problemów! Mam jeszcze tylko pytanie odnośnie jednej rzeczy. Zdarza się czasami (tak mniej więcej raz na 5 odpaleń), że kiedy odpalam zapłon, muszę dość długo czekać na zgaśnięcie kontrolki świec żarowych. Kiedy po takim dłuższym czekaniu w końcu zgaśnie auto potrafi wskoczyć tak na ok 2000 obrotów i puścić czarną chmurę z wydechu. Czy może mieć to związek z tym czujnikiem G62?
spanky Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Wielkie dzięki za odpowiedzi. W weekend przejechałem trasę 1100 km i muszę powiedzieć, że jazda była wielką frajdą. Żadnych problemów! Mam jeszcze tylko pytanie odnośnie jednej rzeczy. Zdarza się czasami (tak mniej więcej raz na 5 odpaleń), że kiedy odpalam zapłon, muszę dość długo czekać na zgaśnięcie kontrolki świec żarowych. Kiedy po takim dłuższym czekaniu w końcu zgaśnie auto potrafi wskoczyć tak na ok 2000 obrotów i puścić czarną chmurę z wydechu. Czy może mieć to związek z tym czujnikiem G62? jak najbardziej moze ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się