Sterownik klimatronik_wymiana
0

    13 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    alfuta    0

    Witam !!! :D jak wyjąć sterownik klimatronik w moim aucie - dzięki

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0

    Wyciagasz radio i tam masz 2 srubki odkrecasz je i sciagasz caly panel wokoł klimatronika odkrecasz kolejne dwie srubki przy panelu klimy i masz juz klimatronik w garsci. A po co go wyciagasz ze sie spytam :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    alfuta    0

    -> lukas23 - chcę wymienić bo mam uszkodzony wyświetlacz - dzieki za podpowieź (teraz jeszcze bedą potrzebne kluczyki do wyjęcia radia !? oh

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0

    Pozycz pilniki od kobiety i dasz rade :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość vinc   
    Gość vinc

    Lepszy jest głębokościomierz od suwmiarki. Twardy i długi, nawed szerokość ta sama :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0
    Lepszy jest głębokościomierz od suwmiarki. Twardy i długi, nawed szerokość ta sama :mrgreen:

    NO moze i tak tylko ze za coś trzeba wyciagnąc to radio a pilniki maja takie zaglebienie (zalezy ktore) :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość vinc   
    Gość vinc

    Moje wyszło pięknie na suwmiarkę w 5 sek. Każdy ma co lubi :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0
    Witam !!! :D jak wyjąć sterownik klimatronik w moim aucie - dzięki

    A tak apropo wyjecia radia masz do niego kody :?: zebys pózniej nie mial problemu :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość vinc   
    Gość vinc

    W większości przypadków pasuje banał 1234

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0
    W większości przypadków pasuje banał 1234

    Oj z tym to sie nie zgodze jesli radio bylo juz rozkodowywane to pasuje 1234 lub 1111 ale jesli orginal to kod jest w ksiazce od niego tylko ze trzeba ja mieć :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0
    dzieki - a do radia kody są bo fabryka i legal!!!!

    No jak kody sa to teraz tylko pilniki głebokosciomierze w dloń i do dzieła zycze powodzenia.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    alfuta    0

    w najbliższe dni wolne biore sie do roboty !!!!!!! spróbuje........

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members