Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Śrubki TORX dla kierownic turbosprężarki - wymiana na inne


Mk-Mateusz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po rozebraniu turbo mialem problemy z rozkreceniem kierownic, śrubki sie wyrabialy...

Po wielu trudach, udalo się odkrecić ale śrubki do wyrzucenia...

Czy moge zastosować dowolne inne śrubki? Kupiłem w sklepie nowe na imbusa, troszeczke dłuższe niż ori...(20gr sztuka)

Nie wiem czy moge spokojnie wkręcic nowe czy kombinowac ze starymi;/

W ASO pewnie takich rzeczy nie znajde...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy torx czy imbus to obojętne, jednak nie wkręcał bym śrub dłuższych, przecież możesz skrócić te np na szlifierce taśmowej czy od biedy na kontowce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok...obetne:)

tylko zastanawiala mnie kwestja wykonania,twardości, itp...:) wkoncu tam panuja temperatury...

ale chyba bedzie wszystko ok, wiec skręcam...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ASO pewnie też byś kupił - te same za 3 PLN/sztuki ;)

na śrubie masz twardość nabitą (numerki 8.8 , 10.8 ,...)

8.8 już jest wzmacniana.

Możesz porównać originały i te co kupiłeś.

Nie oglądałem tych z turbo ale wydaje mi się że tam mocnych specialnie srub nie trzeba - one nie przenoszą dużych sił tylko uszczelniają połaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...