Armi Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Problem pojawił się dziś. Jadę sobie i nagle coś mi syczy, myślę to chyba klima ale otwieram okno i syk jeszcze większy. Dźwięk jest taki jakby uchodzące powietrze (tak słyszę z wnętrza auta). Z zewnątrz to podobno gwizd. Mój AFN nie kopci ani nic na mocy nie stracił, a syk zaczyna się od 0,9 obrotów. Na postoju też troszkę syczy. Olej chyba trochę bierze(zdziwiłem się). Przebieg 230k (oryginał) To na pewno turbina czy może coś innego? _________________________________________________ Rano sprawdzę czy wąż przy turbinie ma luzy.
leoncjo Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Na początek poszukaj dziury w dolocie, może jest niewielka i stąd syk. Zawsze mozna zajrzeć do turbinki zdejmując gumowy wąż i sprawdzić luz na wirniku.
migdalek1985 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Z tego co napisałeś wynika ze masz dziurę w układzie. Turbina nie syczy na wolnych obrotach. Wyjmij eskę i sprawdź ją dokładniej to najdelikatniejsza guma w całym układzie.[br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 09:46_________________________________________________ Jeszcze jedno jakim cudem masz 800 obrotów? na luzie jest 900
Gość Michał Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zobacz, czy jak dasz w piz*.e nie kopci na czarno Przejrzyj dokładnie cały dolot
Armi Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Jeszcze jedno jakim cudem masz 800 obrotów? na luzie jest 900 Literówka, ręce mi się trzęsą jak pomyślę, że mam wymienić turbinę ;( Zobacz, czy jak dasz w piz*.e nie kopci na czarno Przejrzyj dokładnie cały dolot Właśnie nie Dzięki chłopaki za rady [br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 11:04_________________________________________________Przepatrzyłem wszystko i wydaje się być w porządku. Nie kopci, mocy nie stracił a świst uciekającego powietrza jest dalej słyszalny po stronie pasażera.
Gość Michał Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 A czy opaski na przewodach od IC masz dobrze podociągane?
Armi Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zaraz wkleję zdjęcie bo coś mi nie pasuje.To zapocenie chyba nie są normalne?
Demo Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Podepnę się. Miałem poluzowany ten dolot do turbiny (obejma poniżej strzałki) i wąż się zsunął lekko. Gwizdała turbina. Założyłem wąż, dokręciłem obejmę ale jest jeszcze ten wąski wąż jak na zdjęciu poniżej. I pytanie czy syf wokół tego wąskiego węża w miejscu łączenia z tym grubym dolotem to norma? Czy może to nieszczelność w miejscu łączenia się tak objawia?
janjazda Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zaraz wkleję zdjęcie bo coś mi nie pasuje.To zapocenie chyba nie są normalne? to zapocenie to raczej norma, pewnie EGR coś lekko puszcza, ja jak u siebie odkręciłem gumowy wąż od IC to było trochę oliwy
Armi Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zaraz wkleję zdjęcie bo coś mi nie pasuje.To zapocenie chyba nie są normalne? to zapocenie to raczej norma, pewnie EGR coś lekko puszcza, ja jak u siebie odkręciłem gumowy wąż od IC to było trochę oliwy Wracaj do domu bo vag potrzebny!
janjazda Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 w piątek zjade na weekend to zobaczmy co tam vag pokaże
gadi Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 No i u mnie dziś pojawił sie świst powietrza, ale autko normalnie przyśpiesza i nie dymi. Świst słychać gdzieś przy 2500 obr i wyrzej. Wczoraj parę razy włączył się tryb awaryjny ( zapieczone kierownice) więc dziś go trochę pokręciłem na obrotach. Moze to być wina tego gumowego przewodu dolotowego od filtra powietrza do turbiny.
Armi Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Może uda mi się wrzucić filmik o jaki świst powietrza chodzi. Co prawda to passat ale świst słychać http://www.youtube.com/watch?v=a2-YOySxRtI Moje audi podobnie chodzi, tyle że ja MAM katalizator. _________________________________________________ Byłem u mechanika, popatrzył, przejechał i powiedział, że nie ma się czym martwić. To nie turbina. Najprawdopodobniej to wąż przy IC.
gadi Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 A u mnie okazało się że jest dziura w przewodzie gumowym idącym od turbiny do belki przedniej. Ale znalazłem sposób jak szybko i tanim kosztem naprawić to doraznie na jakiś czas. Zrobiłem coś takiego http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/all_jak_naprawic_szybko_i_tanim_kosztem_pekniety_przewod_cisnieniowy_turbo-t91358.0.html
Armi Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Opublikowano 5 Listopada 2009 Sam sobie odpowiem. Winny był zapocony wąż z pierwszego zdjęcia. Nie wiem czy miał dziurę czy guma się za bardzo rozbiła. Po prostu wymieniłem na nowy i teraz rozkoszuję się dźwiękiem turbo bez zbędnych syków :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się