Gajzer Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Witam,o problemach pisze raz na jakiś czas ale porządnie. A wiec tak. Mój problem polega na tym że przy prędkości 130-160(dalej nie ryzykowałem) samochód myszkuje raz to w lewo raz w prawo(kierownice trzymam prosto).Wcześniej jakieś 6mc temu przy 180 km/k tak mi sie zdarzyło lecz dużo lżej i myślałem ze jest to spowodowane wiatrem bocznym.Gdy teraz zaczęło mi coś skrzypiec przy lewym kole to sie nasiliło.Pytanie brzmi czy jest to wina maglownicy.Na szarpakach nic nie wykazało,na podnośniku tez.Wymieniałem pompę która była po regeneracji i w sumie dalej po rozgrzanym silniku kierownica ciężej chodzi niż na zimnym wiec może to być wina maglownicy??Jak ruszam kierownicą (krótkie szybkie ruchy L>P P<L ) na wyłączonym silniku to dochodzą od przekładni lekkie stuki po włączeniu auta ustają lecz leciutko a nawet bardzo Reasumując, 1czy stuki na wyłączonym silniku są normą 2czy maglownica może skrzypieć 3czy może być to wahacz stabilizator itp 4czy normalne jest że po rozgrzaniu silnika wspomaganie ciężej chodzi. Ps wiem że o wspomaganiu już było ale nie znalazłem odpowiedzi wiec jak ktoś wie o co chodzi (czy to magla )niech da znać
Gość zdeniu Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 1czy stuki na wyłączonym silniku są normą pukanie podczas ruszania kierą na włączonym silniku oznacza a jej nie najlepszej kondycji 2czy maglownica może skrzypieć nie spotkałem się 3czy może być to wahacz stabilizator itp czasem potrafi skrzypieć sworzeń wahacza gdy jest suchy 4czy normalne jest że po rozgrzaniu silnika wspomaganie ciężej chodzi. a i owszem może, plyn się rozgrzewa i ma gorsze właściwości gdy jest juz stary
Gajzer Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Dzieki za odpowiedz Zdeniu A ten sworzeń sie wymienia z całym whaczem czy sie smaruje?? A stuki mam slyszalne przy wylaczonym silniku to znaczy tez zly stan ukladu kierowniczego?? Po wymianie plynu zadnych zmian,po rozgrzaniu ciezej chodzi.
Gość zdeniu Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 A ten sworzeń sie wymienia z całym whaczem czy sie smaruje?? wahacze wymienia sie całe ale możesz pobawic sie i nawalic smalcu pod gumki oslanaijące sworznie wahaczy przede wszystkim potrafia skrzypieć górne wahacze ze względu iz sa sworzniami w dół A stuki mam slyszalne przy wylaczonym silniku to znaczy tez zly stan ukladu kierowniczego?? praktycznie w każdym aucie ze wspomaganiem na wylączonym silniku słychać stuki, lipa jest gdy też je słychać na włączonym silniku Po wymianie plynu zadnych zmian,po rozgrzaniu ciezej chodzi.wydaje się wskazywać to na pompe wspomy
Gajzer Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2007 :biggrin: Dzięki Zdeniu.To już wszystko wiem. Temat można zamknąć Podziękował.
Rekomendowane odpowiedzi