Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Całkowity brak mocy, lepiej jeździ w trybie awaryjnym


gadi

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś moje autko straciło praktycznie całkiem moc, prawie nie reaguje na pedał gazu. Nie można go rozpędzić, do 60 km rozpędza się chyba w 30 sek. Na luzie gdy daje gazu wchodzi w obroty, ale nie tak jak normalnie. Postanowiłem go ostro przygazować na luzie i podczas jazdy wciskałem sprzęgło i gaz do dechy i tak parę razy, aż wszedł w tryb awaryjny. Okazało się że w trybie awaryjnym jezdzi o wiele lepiej, nie tak jak powinien, ale i tak lepiej. Sprawdziłem wszystkie rury od turbo i przewody podciśnieniowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jestem umówiony z kolegą na logowanie, tylko jak ja mam się rozpędzić na trzecim biegu do 4500 obr aby sprawdzić ładowanie. Zajmie mi to chyba z godzinę[br]Dopisany: 16 Sierpień 2009, 21:31_________________________________________________Okazało się że padnięty jest przepływomierz, po odłączeniu go autko lepiej śmiga. Teraz trzeba gdzieś znaleźć nowy w dobrej cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest coś takiego że niby jest okej ale po jakimś czasie w trasie naprzykład zaczynam wyprzedzać jakieś auto obroty rosną iw pewnym momencie słabnie tak że cieżko auto wyprzedzić dopiero jak zmienie bieg na wyższy to troszke lepiej jest ale obroty nie są mega duże gdzieś ponad 3 tys

i słabo przyspiesza tak że nie można nawet tira wyprzedzić i przy maksymalnie wciśniętym pedale gazu max 120 leci co to moze byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko łapie Ci tryb awaryjny, masz zapieczone kierownice w turbo, albo pada zawór N75. Jeszcze można sprawdzić przewody podciśnieniowe czy gdzieś nie jest pęknięty. Raczej stawiam na zapieczone kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak podejśc do tego problemu w moim przypadku co

z tymi zapieczona kierownicą w turbo

da sie to jakoś obejść bez większego demontażu osprzętu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to ręcznie rozruszac a masz moze fote tego zaworu n75

jestem w tym temacie zielony[br]Dopisany: 17 Sierpień 2009, 22:20_________________________________________________a podłaczenie pod kompa coś by pokazało czy to ten zawór czy coś innego

jak tak to to zrobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo w swoim 1.9 jadę sobie i nagle chce kogoś wyprzedzić,traci moc i robi się diesel wolnossący silnik głośniej pracuje.Zrobiłem logi ale akurat w tym momencie nic się takiego nie przydarzyło.Wyszły w pewnych fazach przeładowania a w niektórych niedoładowania.Fachowiec mówi mi że to kierowniczki są zapieczone więc czeka mnie regeneracja :confused4: [br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 19:26_________________________________________________A jeżeli rozruszasz ręcznie kierowniczki to wystarczy na jakiś czas a potem to samo!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.vw-passat.pl/index.php?op...=266&Itemid=11 robi się to tak pełne czyszczenie[br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 20:31_________________________________________________

Fachowiec mówi mi że to kierowniczki są zapieczone więc czeka mnie regeneracja :confused4: [br]Dopisany: 18 Sierpień 2009, 19:26

nie wystarczy czyszczenie kierowniczek,rozbierał turbo sprawdzał łopatki są ubytki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie sprawdzał,powiedział tylko że kierowniczki są zapieczone.Jak mi słabnie to staje i gasze silnik a wtedy już normalnie śmiga,radzisz rozebrać turbinę i zobaczyć jej stan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55O ZŁ trzeba wybulić,będę mogł w garażu popracować w następnym tygodniu to się za to wezmę.Dzięki wielkie za linka,pomorze mi!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ostatni również chciałem zabrać się za czyszczenie turbawki. Przed trasą (400km) kupiłem sobie uszczilki i nawet popsikałem gdzie ponikąd wd40 do lepszego odkręcania (głównie chodziło mi o czyszczenie egr ale jak już jeden kolektor wymontowywałem to dlaczgo by i wydechowego nie wymontować).

Tak więc zabrałem się za czyszczenie egr'a i miałem brać się za turbo ale patrzę na sztangę i ruszam nią a ona jak nówka - żadnych oporów i innych jak przed podróżą. Wystarczyło dobrze przedmuchać turbawkę i teraz chodzi samochodzik jak rakieta.

Co do tej przepływki to można kupić u Tomka (TOM77 oryginał taniej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj podjade pod kompa podłacze auto moze coś pokaże

sam nie wiem od czego zacząć [br]Dopisany: 19 Sierpień 2009, 07:23_________________________________________________byłem na kompie pokazał błąd 575 czyli coś z nieszczelnością na kolektorze ssącym

lub systemem ERG CZY MIAŁ KTOŚ COŚ TAKIEGO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub z dziurawymi, pozagniatanymi lub odpadniętymi przewodami podciśnienia.

Podejdź do silnika i na początek posprawdzaj przewody podiśnieniowe, jeżeli wszystkie będą w porządku to zawołaj kogoś do pomocy. Pomocnik podnośni obroty (pedalem przyspieszenia oczywiście ;) ) a ty obserwujesz sztangę na turbinie - jeżeli ruch jest mały (sztanga powinna wykonać jakieś 1cm z kawałkiem) to znaczy że masz zapieczone kierowniczki turbiny. Możesz oczywiście rozruszać sztangę ale jest to raczej na krótki czas ale pomocne.

Możeliwe jest rownież wadliwe dzialanie n75 ale raczej małoprawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...