Skocz do zawartości

zen64

Pasjonat
  • Postów

    136
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zen64

Informacje

  • Imię
    zenon
  • Miasto
    augustowo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia zen64

0

Reputacja

  1. Witam Polecam kolegę super sprzedawca, właśnie jestem po wymianie rozrządu do 2.5 tdi wszystkie potrzebne części od kolegi, a cena mega super nigdzie w tej cenie bym tych części nie dostał. Pozdrawiam Zenek
  2. jeżeli chodzi o jakość aku to napewno moll mk3 jest jednym z najlepszych, w afn wytrzymał 10 lat, jeżeli chodzi o centre to jest róznie padła przed ukończeniem gwarancji i reklamacji nie uznano także czasami nie warto przepłacać
  3. bez vaga się nie obejdzie ale zwróć uwagę na temperaturę na zegarach czy się podnosi,ja mam podobnie u siebie zapala się esp jak silnik się rozgrzewa a temperatura na blacie stoi w miejscu jak tylko wskazówka się ruszy do właściwej temperatury to esp gaśnie wniosek jeden czujnik do wymiany być może masz podobnie
  4. mam również afn i po przekroczeniu tej granicy robi się głośno
  5. zen64

    [ALL] A6 AKN vp44

    wiem, ze po swapach tip->manual sa jakies problemy z katem wtrysku czy cos tam... na forum a8 ktos pisal, ze to wynika z tego ze sa inne pompy - radze rozpoznac temat glebiej Przemek pompy mechanicznie raczej się nie różnią, problem tkwi w samym sterowniku pompy tak przynajmniej twierdzi gość z diesel serwis dlatego sterowniki mają nadane inne numery
  6. zen64

    [ALL] A6 AKN vp44

    dzięki za info. ale znajomy podzwonił po serwisach i mu powiedzieli że może być różnie, więc troszeczkę spanikował i zamówił pompę o takich samych numerach
  7. zen64

    [ALL] A6 AKN vp44

    pytanie do znawców, chodzi o wymianę vp44 w audi a6 1999, znajomy kupił pompę do a6 z takiego samego motoru jak ma tylko z automatu ale różnią się numerami i teraz pytanie czy można śmiało zakładać i czy trzeba immo kodować
  8. kat jest zle ustawiony w ostatnim okienku musi byc 100% y ty masz 45 czyli jakis 1 zabek do 2 na pasku trzeba przestawic 0.4 przed czy po gmp?? najlepiej będzie widać ile mu brakuje jak osiągnie temp.powyżej 85c
  9. temperatura trochę za niska musi być powyżej 85c
  10. stara zasada jak świat, jak wszystko ładnie cyka to nic nie powinno się ruszać tylko lać i jezdzić
  11. BAU to całkiem nowa konstrukcja jeżeli chodzi o hydraulikę tam nie ma co spaść, także nie mieszaj koledze w główce
  12. kolego nie masz co się przejmować ty masz w swoim v6 nową hydraulikę, na forum na temat v6 jest sporo na temat także poczytaj a będziesz spać spokojnie
  13. to dobrze że widzi usb teraz musisz przejść do pkt.10 i postępować zgodnie z procedurą
  14. niezbędne pliki znajdziesz pod 13 pkt. pobierz z chomika i będziesz miał wszystko co trzeba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...