Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Bielska Białej i okolic. Każda środa godz.18-ta Nałęże przy grillu


Arturoo

Rekomendowane odpowiedzi

duża frekwencja była? kurka jak by te spoty o 20 były to by się człowiek wyrobił :gwizdanie: a tak to tylko zazdroszczę tym co mogą ...za dużo spraw na głowie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Arturoo

    4560

  • siemian

    3414

  • Wihajster

    2912

  • H4mm3R

    2689

Top użytkownicy w tym temacie

:bry:

No chyba z 12 autek było, więc całkiem nieźle :)

zgadza sie...ale robi sie coraz szybciej ciemno wiec jeszcze z miesiąc i będzie trzeba zmienic lokalizacje spotkań :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za udanego spocika :)

Dzięki Siemian za przejażdżkę, wymiatacza masz niezłego :brawo:

Co do błędów:

17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus

P1392 - 35-10 - - - Intermittent

Problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Bez tego raczej silnik nie odpali, albo będzie gasł. Sądzę więc, że to stary błąd i nie powróci.

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-10 - - - Intermittent

Tu problem z czujnikiem obrotów silnika. Nie bywa tak, że czasem obrotomierz nie działa ? Podobna sytuacja jak wyzej - silnik bedzie gasł lub nie odpalał.

17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean

P1130 - 35-10 - - - Intermittent

Możliwe, że ktoś odpinał przpływkę, ew. problem z wtryskiem na bodajże lewej głowicy (nie wiem jak numeracja jest). Jeśli się nie pojawi po wykasowaniu to bym si nie przejmował. Jeśli wróci, trzeba sprawdzić przepływkę.

16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit

P0150 - 35-10 - - - Intermittent

Tu ewidentny problem z obwodem sondy lambda. Nie wiem która to B2 S1, trzeba poszukać na forum. Podobnie jak w przypadku pozostałych błędów, jeśli nie wróci nie ma się czym przejmować.

Dwa pozostałe błędy mogą być też wynikiem instalacji LPG.

dzieki slawek :) .. puszczam to kumplowi i niech ogarnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja niunia stoi u Wojtka z wyklejoną szybą, to co mam pisać...

już wklejona :naughty:

601 :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemian, dlaczego piszesz, że nigdy nie pojedziesz do v-techa? Nie odpowiedziałeś mi na pytanie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA ŚWIECIE: Szanowny kolego, długo nie widzieliśmy się!

U NAS: Kopę lat, k**wa mać!

NA ŚWIECIE: Ten pan to jest bardzo wykształcony.

U NAS: Co za pedał.

NA ŚWIECIE: Nie zauważył pan wszystkich aspektów umowy.

U NAS: pier**lony ślepak.

NA ŚWIECIE: Pan raczy żartować?

U NAS: Pojebało Cię?

NA ŚWIECIE: Nie, nie ma pan racji.

U NAS: c**j Ci w d*pę.

NA ŚWIECIE: Dane które posiadacie nie odpowiadają faktom.

U NAS: Nie pier**l.

NA ŚWIECIE: Pana sekretarka jest bardzo sympatyczna.

U NAS: Posuwasz ją?

NA ŚWIECIE: Smacznego.

U NAS: Udław się c**ju.

NA ŚWIECIE: Jaką funkcję pełni ten pan w firmie?

U NAS: Co to za fiut?

NA ŚWIECIE: Chwilowo nie jesteśmy zainteresowani reklamą.

U NAS: Na c**j mi reklama.

NA ŚWIECIE: Wydaje mi się, że z jego zdaniem nie musimy się liczyć.

U NAS: pier**lić go.

NA ŚWIECIE: Ten projekt jest łatwy do zrealizowania.

U NAS: Z palcem w d*pie.

NA ŚWIECIE: To niemożliwe.

U NAS: Takiego wała

NA ŚWIECIE: Chwilowo nasza firma nie prosperuje najlepiej.

U NAS: Jesteśmy w gównie po uszy.

NA ŚWIECIE: Pan jest bardzo ostrożnym rozmówcą.

U NAS: Dyplomata j**any

NA ŚWIECIE: Dlaczego nie zgadzacie się na dalszą współpracę?

U NAS: Pojebało Was?

NA ŚWIECIE: Rozwój sytuacji na rynku nie idzie w pomyślnym kierunku.

U NAS: Jest c**jowo.

NA ŚWIECIE: To wpływowi ludzie.

U NAS: Same kutasy.

NA ŚWIECIE: Ten pan nie ma znaczących kontaktów.

U NAS: Może mi zrobić laskę.

NA ŚWIECIE: Dziękuję!

U NAS: (Wyraz nie istnieje)[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 20:33_________________________________________________hmmm. Nie odpowiedziałem na pytanie??

Jakoś go nie zauwazyłem.

Dlaczego nie pojade do V-techu?

Bo za dużo o nich słyszałem i widziałem jak pracują.

Wiem, wiem jest tyle zwolennikow v-techu co przeciwników...a tych drugich jednak chyba więcej...

V-tech poszedł na masówke...

A co do hamowni to V-tech ma inercje, a uważam że obciążeniowka jest lepsza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem zwolennikiem, nie znam ich i na hamowniach również się nie znam dlatego pytam. Jedynie co, to widziałem kiedyś wykres z v-tech j-bie i o ile dobrze pamiętam, to nie było zbyt wiele parametrów pokazane: typu temperatura otoczenia itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie.

Tzn. moc i tak się przelicza wg. normy więc teoretycznie temperatura nie powinna mieć wpływu.

Ale lepsze sa hamownie obciążeniowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zadam może inne troszkę pytanie..był może ktoś kiedyś na hamowni inercyjnej (np. v-tech) a potem pojechał sprawdzić moc na obciążeniówce (np. MAHA LPS 3000)? Chodzi mi o to jakie różnice wyszły między dwoma wykresami. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...