Jump to content
0
Sysiek

[B5 AKN] Turbo przeładowuje

Recommended Posts

Dzisiaj na spocie zostaly zrobione logi i wyszlo ze turbo dmucha 1.3 do 1.4 bara auto jest calkowita seria nic nie bylo przy niej robione.

Moje pytanie, zostawic to tak jak jest czy cos z tym zrobic? Za niedlugi czas bede sie wybieral do Rogala na program. Aha, auto nie wpada w tryb awaryjny.


http://img692.imageshack.us/img692/2656/r2xczl.jpg

Prawdopodobnie najszybsze 2.5 TDI w Klubie :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No musisz to zrobić inaczej Rogal nawet nie podejmie się zrobienia mapek przy niesprawnej turbince.

A sztanga ma pełen ruch, obserwowałeś sztangę przy 011BS?

Masz pewność, że układ podciśnienia działa prawidłowo?

Jeżeli masz pewność, że to turbinka no to na stolik ją i pucujesz ;) Prawdopodobnie zapieczone kierownice...


Było.jygguyg.jpg Jest.hnec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja cos wiecej napisze,jakies 2miesiace temu robilismy syskowi logi i wszyszly takie jakie ma kazde 2,5tdi jezeli chodzi o doladowanie,nie bylo przeladowan zadnych,sztanga ok...wczoraj tak z ciekawosci zrobilismy i okazuje sie ze trubo pompuje na wymagane 1,12 - daje 1,4bara wiekszej wartosci nie uzyskuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej by było zrobić komplet logów i wrzucić na forum. Ale wcześniej poobserwuj tą sztangę na 011BS, czy ma pełen ruch. Wg mnie to albo zaworek sterujący turbiną albo kierowniczki w turbince stanęły. Jeżeli dobrze rozumiem to tutaj nie ma przeładowania tylko niedoładowanie bo turbinka powinna osiągać wartości od 1900- ok 2100mbar.


Było.jygguyg.jpg Jest.hnec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej by było zrobić komplet logów i wrzucić na forum. Ale wcześniej poobserwuj tą sztangę na 011BS, czy ma pełen ruch. Wg mnie to albo zaworek sterujący turbiną albo kierowniczki w turbince stanęły. Jeżeli dobrze rozumiem to tutaj nie ma przeładowania tylko niedoładowanie bo turbinka powinna osiągać wartości od 1900- ok 2100mbar.

mowimy o wartosciach rzeczywistych po odjeciu cisnienia atmosferycznego :wink4:

kierownice przy stylu jazdy syska nie maja prawa sie zapiec,chyba ze pada geometria w turbinie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale co chcesz analizowac?napisane jest ze przeladowywuje od 2500tys/brt do samego konca daje 1,4bara ...przeplywka sprawna,sztanga chodzi ,luzow na turbo nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piotrek, ile Ci koników hasa pod maską? Oglądałem filmik, robi wrażenie ;)

nie sposob ich obliczyc ,mysle ze mniej wiecej tyle co na bitwie pod grunwaldem :decayed: :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to brawo ;)[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 16:57_________________________________________________Przydało by się Quattro do takiej mocy bo chyba troszkę masz problemy z trakcją...


Było.jygguyg.jpg Jest.hnec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

no Q wiadomo ;(

chwilowo jezdze na 15" zimowkach stad te problemy ,przy wiekszej feldze i szerszej gumie powinno byc lepiej...

nie odbiegajmy od tematu bo nas opier...

EOT :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...