ksiadz99 Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 i mnie w koncu dotknela odwieczna przypadlosc diesla... w poniedzialek w trasie przy wyprzedzaniu "otworzyl mi sie spadochron" i co sie pozniej dzialo chyba nie musze mowic.. oczywiscie po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy - na chwile... nie prosze was o wrozenie z fusow, jutro wstawie logi i wtedy ocenicie.. powiedzcie mi tylko co sadzicie o wstepnej diagnozie mechanika. podlaczyl kompa i na dzień dobry powiedzial ze uwalona jest przeplywka i nic wiecej sprawdzic nie moze poki jej nie wymienie.. dzisiaj zamontowalem MAF od kolegi i diagnoza mechnika bez zmian - padniety przeplywomierz. troche podejrzany zbieg okolicznosci. tak czy inaczej kupilem dzisiaj uzywany przeplywomierz, ale umowilem sie z gosciem ze moge go zwrocic jesli cos bedzie nie halo.. czy bedzie jakis efekt okaze sie jutro. co wy o tym sadzicie? nadmienie ze od dluzszego czasu przy butowaniu slysze syczenie jakby z nawiewów albo spod kierownicy, a od przedwczoraj jakby glosniej.. mechanik sprawdzal weze i zadnej nieszczelnosci nie znalazl. na co zwrocic uwage?
Grzesiekkbc Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 IC sprawdź dobrze czy nie jest gdzieś uwalony, mi tak syczało.
ksiadz99 Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 no jasne.. IC!! zapomnialem o nim a jest wgnieciony po stluczce! moze sie rozszczelnil..[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 16:23_________________________________________________i to syczenie byloby slychac w kabinie?
wojtekce Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 no jasne.. IC!! zapomnialem o nim a jest wgnieciony po stluczce! moze sie rozszczelnil..[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 16:23_________________________________________________i to syczenie byloby slychac w kabinie? tak
220483 Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 U mnie słyszałem wyraźne syczenie wydobywające się gdzieś spod maski, poza tym auto łapało notlaufa nagminnie. Przyczyną był nieszczelny układ dolotowy. Po naprawie wszystko wróciło do normy
ksiadz99 Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 dzieki za pocieszenie jutro wszystko bedzie jasne mam nadzieje
jaksebastian Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 zacznij od IC a z przepływką bym zaczekał
Gość Michał Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Dobrze ze możesz zwrócić tą przepływkę, bo pieniadze by poszły w błoto
Armi Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Głupie pytanie czy przepływomierz można na chwilę odłączyć czy koniecznie zamiast niego muszę wstawić inny żeby sprawdzić czy syk jest przez przepływkę? U mnie też coś syczy spod maski.
wojtekce Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 syczenie a przepływka to dwie różne rzeczy
Gość Michał Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Szukaj nieszczelności w dolocie lub IC
Armi Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Szukaj nieszczelności w dolocie lub IC Szukałem kilka razy, ostatnio wykręciłem wszystkie węże z samochodu i nie znalazłem żadnej dziurki. Syczy z lewej strony. W czasie robienia logów (bs wyłączanie i włączanie egr) cyklicznie syczało i nie syczało. Dlatego obstawiam, że to albo egr albo MAF. Zresztą Michał słyszałeś ten syk jak byłem na spocie w Radomiu. Sorki, że się podczepiłem.
Gość Michał Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Stojąc przodem do auta z lewej?
Armi Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Stojąc przodem do auta z lewej? Tak. Wstawiałem już logi ale mogę wstawić jeszcze raz, jak kolega robił dokładnie te logi to czasem robiło się cicho. Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R % 0 861 EGR On 250 99,6 0,4 861 EGR On 245 99,6 0,8 861 EGR On 245 99,6 1,2 861 EGR On 245 99,6 1,6 861 EGR On 245 99,6 2 861 EGR On 245 99,6 2,4 861 EGR On 245 99,6 2,78 861 EGR On 250 99,6 3,18 861 EGR On 245 99,6 3,58 861 EGR On 245 99,6 3,98 861 EGR On 250 99,6 4,38 861 EGR On 245 99,6 4,78 861 EGR On 245 99,6 5,18 861 EGR Off 240 99,6 5,58 861 EGR Off 435 0 5,98 861 EGR Off 460 0 6,38 861 EGR Off 470 0 6,78 861 EGR Off 490 0 7,18 861 EGR Off 495 0 7,58 861 EGR Off 505 0 7,98 861 EGR Off 505 0 8,38 861 EGR Off 515 0 8,78 861 EGR Off 515 0 9,18 861 EGR Off 515 0 9,58 861 EGR Off 510 0 9,98 861 EGR Off 515 0 10,4 861 EGR Off 525 0 10,8 861 EGR Off 520 0 11,2 861 EGR Off 520 0 11,6 861 EGR Off 525 0 12 861 EGR Off 525 0 12,4 861 EGR Off 530 0 12,8 861 EGR Off 520 0 13,2 861 EGR Off 520 0 13,6 861 EGR Off 525 0 14 861 EGR Off 525 0 14,4 861 EGR Off 525 0 14,8 861 EGR Off 530 0 15,2 861 EGR On 525 0 15,6 861 EGR On 340 99,6 16 861 EGR On 305 99,6 16,4 861 EGR On 290 99,6 16,8 861 EGR On 275 99,6 17,2 861 EGR On 265 99,6 17,6 861 EGR On 265 99,6 18 861 EGR On 255 99,6 18,41 861 EGR On 255 99,6 18,81 861 EGR On 250 99,6 19,21 861 EGR On 250 99,6 19,61 861 EGR On 250 99,6 20,01 861 EGR On 245 99,6 20,41 861 EGR On 250 99,6 20,81 861 EGR On 250 99,6 21,21 861 EGR On 245 99,6 21,61 861 EGR On 245 99,6 22,01 861 EGR On 245 99,6 22,41 861 EGR On 245 99,6 22,81 861 EGR On 250 99,6 23,23 861 EGR On 245 99,6 23,63 861 EGR On 245 99,6 24,03 861 EGR On 245 99,6 24,44 861 EGR On 245 99,6 24,84 861 EGR On 240 99,6 25,24 861 EGR Off 245 99,6 25,64 861 EGR Off 425 0 26,04 861 EGR Off 460 0 26,44 861 EGR Off 475 0 26,84 861 EGR Off 480 0 27,24 861 EGR Off 495 0 27,64 861 EGR Off 500 0 28,04 861 EGR Off 505 0 28,44 861 EGR Off 510 0 28,84 861 EGR Off 510 0 29,24 861 EGR Off 520 0 29,64 861 EGR Off 520 0 30,04 861 EGR Off 520 0 30,44 861 EGR Off 515 0 30,84 861 EGR Off 535 0 31,26 861 EGR Off 520 0 31,66 861 EGR Off 520 0 32,06 861 EGR Off 525 0 32,46 861 EGR Off 530 0 32,86 861 EGR Off 525 0 33,27 861 EGR Off 520 0 33,67 861 EGR Off 520 0 34,07 861 EGR Off 525 0 34,47 861 EGR Off 530 0 34,87 861 EGR Off 520 0 35,27 861 EGR On 525 0 35,67 861 EGR On 345 99,6 36,07 861 EGR On 305 99,6 36,47 861 EGR On 285 99,6 36,87 861 EGR On 280 99,6 37,27 861 EGR On 270 99,6 37,67 861 EGR On 255 99,6 38,07 861 EGR On 250 99,6 38,47 861 EGR On 250 99,6 38,87 861 EGR On 250 99,6 39,27 861 EGR On 250 99,6 39,67 861 EGR On 250 99,6 40,07 861 EGR On 245 99,6 40,47 861 EGR On 245 99,6 40,87 861 EGR On 245 99,6 41,25 861 EGR On 245 99,6 41,65 861 EGR On 245 99,6 42,05 861 EGR On 240 99,6 42,46 861 EGR On 245 99,6 42,86 861 EGR On 245 99,6 43,25 861 EGR On 240 99,6 43,65 861 EGR On 240 99,6 44,05 861 EGR On 250 99,6 44,45 861 EGR On 245 99,6 44,85 861 EGR On 245 99,6 45,25 861 EGR On 240 99,6 45,65 861 EGR Off 245 99,6 46,05 861 EGR Off 425 0 46,45 861 EGR Off 455 0 46,85 861 EGR Off 470 0 47,24 861 EGR Off 490 0 47,64 861 EGR Off 495 0 48,04 861 EGR Off 500 0 48,44 861 EGR Off 505 0 48,84 861 EGR Off 510 0 49,24 861 EGR Off 505 0 49,64 861 EGR Off 510 0 50,04 861 EGR Off 520 0 50,44 861 EGR Off 510 0
Gość Michał Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 No tak, teraz juz sobie przypominam...nie mam pojęcia, to był niezły zonk
Armi Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 No tak, teraz juz sobie przypominam...nie mam pojęcia, to był niezły zonk Właśnie każdy rozkłada ręce. Mechanicy też nie wiedzą co się dzieje. Auto jeździ jak dawniej a syczy. Z daleka słychać, że jadę.
ksiadz99 Opublikowano 16 Września 2009 Autor Opublikowano 16 Września 2009 grunt ze jedzie, moje bawi sie w spadochroniarza[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 22:16_________________________________________________i to akurat jak mialem sprzedawac..
Armi Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 grunt ze jedzie, moje bawi sie w spadochroniarza[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 22:16_________________________________________________i to akurat jak mialem sprzedawac.. Może Twoja A4 daje Ci do zrozumienia, że nie chce mieć nowego właściciela
ksiadz99 Opublikowano 6 Października 2009 Autor Opublikowano 6 Października 2009 hehe to niech wyczaruje sobie ze 100 koni wiecej i troche wypasu w wyposazeniu[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 22:58_________________________________________________naprawa zakonczona.. po kolei: - padnieta przepływka - padniete n75 - 3cm dziura pod opaska w wezu do IC - dziura w podcisnieniowym wezyku do N75 - zapieczona sztanga - wyjechane smigla od wirnika turbo (nawlatywalo syfu, ktos przede mna nie zmienial chyba w ogole filtru powietrza..) i to wszystko naraz! dziw ze ono w ogole jezdzilo auto chodzi teraz jak zle i czeka na wirusa bo doszedlem do wniosku ze skoro tyle kasy wpakowalem to nie ma sensu sprzedawac..
Armi Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 O ładnie. Ale przynajmniej nic już nie syczy. A u mnie mechanicy dalej nie mogą znaleźć przyczyny syku, zresztą ja też nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się