Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Notlauf, syczenie, przepływka...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i mnie w koncu dotknela odwieczna przypadlosc diesla... w poniedzialek w trasie przy wyprzedzaniu "otworzyl mi sie spadochron" i co sie pozniej dzialo chyba nie musze mowic.. oczywiscie po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy - na chwile... nie prosze was o wrozenie z fusow, jutro wstawie logi i wtedy ocenicie.. powiedzcie mi tylko co sadzicie o wstepnej diagnozie mechanika. podlaczyl kompa i na dzień dobry powiedzial ze uwalona jest przeplywka i nic wiecej sprawdzic nie moze poki jej nie wymienie.. dzisiaj zamontowalem MAF od kolegi i diagnoza mechnika bez zmian - padniety przeplywomierz. troche podejrzany zbieg okolicznosci. tak czy inaczej kupilem dzisiaj uzywany przeplywomierz, ale umowilem sie z gosciem ze moge go zwrocic jesli cos bedzie nie halo.. czy bedzie jakis efekt okaze sie jutro. co wy o tym sadzicie? nadmienie ze od dluzszego czasu przy butowaniu slysze syczenie jakby z nawiewów albo spod kierownicy, a od przedwczoraj jakby glosniej.. mechanik sprawdzal weze i zadnej nieszczelnosci nie znalazl. na co zwrocic uwage?

Opublikowano

no jasne.. IC!! zapomnialem o nim a jest wgnieciony po stluczce! moze sie rozszczelnil..[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 16:23_________________________________________________i to syczenie byloby slychac w kabinie?

Opublikowano

no jasne.. IC!! zapomnialem o nim a jest wgnieciony po stluczce! moze sie rozszczelnil..[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 16:23_________________________________________________i to syczenie byloby slychac w kabinie?

tak :cool1:

Opublikowano

U mnie słyszałem wyraźne syczenie wydobywające się gdzieś spod maski, poza tym auto łapało notlaufa nagminnie. Przyczyną był nieszczelny układ dolotowy. Po naprawie wszystko wróciło do normy

Opublikowano

dzieki za pocieszenie :) jutro wszystko bedzie jasne mam nadzieje

Opublikowano

Dobrze ze możesz zwrócić tą przepływkę, bo pieniadze by poszły w błoto :naughty:

Opublikowano

Głupie pytanie czy przepływomierz można na chwilę odłączyć czy koniecznie zamiast niego muszę wstawić inny żeby sprawdzić czy syk jest przez przepływkę?

U mnie też coś syczy spod maski.

Opublikowano

syczenie a przepływka to dwie różne rzeczy

Opublikowano

Szukaj nieszczelności w dolocie lub IC :naughty:

Szukałem kilka razy, ostatnio wykręciłem wszystkie węże z samochodu i nie znalazłem żadnej dziurki.

Syczy z lewej strony. W czasie robienia logów (bs wyłączanie i włączanie egr) cyklicznie syczało i nie syczało. Dlatego obstawiam, że to albo egr albo MAF.

Zresztą Michał słyszałeś ten syk jak byłem na spocie w Radomiu.

Sorki, że się podczepiłem.

Opublikowano

Stojąc przodem do auta z lewej?

Tak.

Wstawiałem już logi ale mogę wstawić jeszcze raz, jak kolega robił dokładnie te logi to czasem robiło się cicho.

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

MARKER STAMP /min mg/R %

0 861 EGR On 250 99,6

0,4 861 EGR On 245 99,6

0,8 861 EGR On 245 99,6

1,2 861 EGR On 245 99,6

1,6 861 EGR On 245 99,6

2 861 EGR On 245 99,6

2,4 861 EGR On 245 99,6

2,78 861 EGR On 250 99,6

3,18 861 EGR On 245 99,6

3,58 861 EGR On 245 99,6

3,98 861 EGR On 250 99,6

4,38 861 EGR On 245 99,6

4,78 861 EGR On 245 99,6

5,18 861 EGR Off 240 99,6

5,58 861 EGR Off 435 0

5,98 861 EGR Off 460 0

6,38 861 EGR Off 470 0

6,78 861 EGR Off 490 0

7,18 861 EGR Off 495 0

7,58 861 EGR Off 505 0

7,98 861 EGR Off 505 0

8,38 861 EGR Off 515 0

8,78 861 EGR Off 515 0

9,18 861 EGR Off 515 0

9,58 861 EGR Off 510 0

9,98 861 EGR Off 515 0

10,4 861 EGR Off 525 0

10,8 861 EGR Off 520 0

11,2 861 EGR Off 520 0

11,6 861 EGR Off 525 0

12 861 EGR Off 525 0

12,4 861 EGR Off 530 0

12,8 861 EGR Off 520 0

13,2 861 EGR Off 520 0

13,6 861 EGR Off 525 0

14 861 EGR Off 525 0

14,4 861 EGR Off 525 0

14,8 861 EGR Off 530 0

15,2 861 EGR On 525 0

15,6 861 EGR On 340 99,6

16 861 EGR On 305 99,6

16,4 861 EGR On 290 99,6

16,8 861 EGR On 275 99,6

17,2 861 EGR On 265 99,6

17,6 861 EGR On 265 99,6

18 861 EGR On 255 99,6

18,41 861 EGR On 255 99,6

18,81 861 EGR On 250 99,6

19,21 861 EGR On 250 99,6

19,61 861 EGR On 250 99,6

20,01 861 EGR On 245 99,6

20,41 861 EGR On 250 99,6

20,81 861 EGR On 250 99,6

21,21 861 EGR On 245 99,6

21,61 861 EGR On 245 99,6

22,01 861 EGR On 245 99,6

22,41 861 EGR On 245 99,6

22,81 861 EGR On 250 99,6

23,23 861 EGR On 245 99,6

23,63 861 EGR On 245 99,6

24,03 861 EGR On 245 99,6

24,44 861 EGR On 245 99,6

24,84 861 EGR On 240 99,6

25,24 861 EGR Off 245 99,6

25,64 861 EGR Off 425 0

26,04 861 EGR Off 460 0

26,44 861 EGR Off 475 0

26,84 861 EGR Off 480 0

27,24 861 EGR Off 495 0

27,64 861 EGR Off 500 0

28,04 861 EGR Off 505 0

28,44 861 EGR Off 510 0

28,84 861 EGR Off 510 0

29,24 861 EGR Off 520 0

29,64 861 EGR Off 520 0

30,04 861 EGR Off 520 0

30,44 861 EGR Off 515 0

30,84 861 EGR Off 535 0

31,26 861 EGR Off 520 0

31,66 861 EGR Off 520 0

32,06 861 EGR Off 525 0

32,46 861 EGR Off 530 0

32,86 861 EGR Off 525 0

33,27 861 EGR Off 520 0

33,67 861 EGR Off 520 0

34,07 861 EGR Off 525 0

34,47 861 EGR Off 530 0

34,87 861 EGR Off 520 0

35,27 861 EGR On 525 0

35,67 861 EGR On 345 99,6

36,07 861 EGR On 305 99,6

36,47 861 EGR On 285 99,6

36,87 861 EGR On 280 99,6

37,27 861 EGR On 270 99,6

37,67 861 EGR On 255 99,6

38,07 861 EGR On 250 99,6

38,47 861 EGR On 250 99,6

38,87 861 EGR On 250 99,6

39,27 861 EGR On 250 99,6

39,67 861 EGR On 250 99,6

40,07 861 EGR On 245 99,6

40,47 861 EGR On 245 99,6

40,87 861 EGR On 245 99,6

41,25 861 EGR On 245 99,6

41,65 861 EGR On 245 99,6

42,05 861 EGR On 240 99,6

42,46 861 EGR On 245 99,6

42,86 861 EGR On 245 99,6

43,25 861 EGR On 240 99,6

43,65 861 EGR On 240 99,6

44,05 861 EGR On 250 99,6

44,45 861 EGR On 245 99,6

44,85 861 EGR On 245 99,6

45,25 861 EGR On 240 99,6

45,65 861 EGR Off 245 99,6

46,05 861 EGR Off 425 0

46,45 861 EGR Off 455 0

46,85 861 EGR Off 470 0

47,24 861 EGR Off 490 0

47,64 861 EGR Off 495 0

48,04 861 EGR Off 500 0

48,44 861 EGR Off 505 0

48,84 861 EGR Off 510 0

49,24 861 EGR Off 505 0

49,64 861 EGR Off 510 0

50,04 861 EGR Off 520 0

50,44 861 EGR Off 510 0

Opublikowano

No tak, teraz juz sobie przypominam...nie mam pojęcia, to był niezły zonk :naughty:

Opublikowano

No tak, teraz juz sobie przypominam...nie mam pojęcia, to był niezły zonk :naughty:

Właśnie każdy rozkłada ręce. Mechanicy też nie wiedzą co się dzieje.

Auto jeździ jak dawniej a syczy. Z daleka słychać, że jadę.

Opublikowano

grunt ze jedzie, moje bawi sie w spadochroniarza[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 22:16_________________________________________________i to akurat jak mialem sprzedawac..

Opublikowano

grunt ze jedzie, moje bawi sie w spadochroniarza[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 22:16_________________________________________________i to akurat jak mialem sprzedawac..

Może Twoja A4 daje Ci do zrozumienia, że nie chce mieć nowego właściciela :wink4:

Opublikowano

hehe to niech wyczaruje sobie ze 100 koni wiecej i troche wypasu w wyposazeniu[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 22:58_________________________________________________naprawa zakonczona.. po kolei:

- padnieta przepływka

- padniete n75

- 3cm dziura pod opaska w wezu do IC

- dziura w podcisnieniowym wezyku do N75

- zapieczona sztanga

- wyjechane smigla od wirnika turbo (nawlatywalo syfu, ktos przede mna nie zmienial chyba w ogole filtru powietrza..)

i to wszystko naraz! dziw ze ono w ogole jezdzilo

auto chodzi teraz jak zle i czeka na wirusa bo doszedlem do wniosku ze skoro tyle kasy wpakowalem to nie ma sensu sprzedawac..

Opublikowano

O ładnie. Ale przynajmniej nic już nie syczy. A u mnie mechanicy dalej nie mogą znaleźć przyczyny syku, zresztą ja też nie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...