Jump to content
0
Armi

[B5 AFN] Prośba o analizę logów (syk powietrza)

Recommended Posts

Problem wygląda następująco: coś mi syczy spod maski (syk uchodzącego powietrza)

  • Nie ma dziury w dolocie (sprawdzane było już 3 razy)
  • Mechanik sprawdzał turbo (mówił, że parametry w normie)
  • Nie kopci
  • Nie stracił mocy
  • Żaślepiałem egr ale syczenie nie ustało

Na spocie zrobiliśmy vagowanie, nie udało się zrobić pełnych logów bo padła bateria w laptopie. Zdarzyliśmy zauważyć, że za dużo powietrza jest wpompowywane do silnika oraz w czasie prób egr (otwieranie i zamykanie) raz była cisza a raz syczało. Wstawiam loga właśnie z tej próby.

Byłbym bardzo wdzięczny za każdą pomoc :thankyou2:

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84

MARKER STAMP /min mg/R %

0 861 EGR On 250 99,6

0,4 861 EGR On 245 99,6

0,8 861 EGR On 245 99,6

1,2 861 EGR On 245 99,6

1,6 861 EGR On 245 99,6

2 861 EGR On 245 99,6

2,4 861 EGR On 245 99,6

2,78 861 EGR On 250 99,6

3,18 861 EGR On 245 99,6

3,58 861 EGR On 245 99,6

3,98 861 EGR On 250 99,6

4,38 861 EGR On 245 99,6

4,78 861 EGR On 245 99,6

5,18 861 EGR Off 240 99,6

5,58 861 EGR Off 435 0

5,98 861 EGR Off 460 0

6,38 861 EGR Off 470 0

6,78 861 EGR Off 490 0

7,18 861 EGR Off 495 0

7,58 861 EGR Off 505 0

7,98 861 EGR Off 505 0

8,38 861 EGR Off 515 0

8,78 861 EGR Off 515 0

9,18 861 EGR Off 515 0

9,58 861 EGR Off 510 0

9,98 861 EGR Off 515 0

10,4 861 EGR Off 525 0

10,8 861 EGR Off 520 0

11,2 861 EGR Off 520 0

11,6 861 EGR Off 525 0

12 861 EGR Off 525 0

12,4 861 EGR Off 530 0

12,8 861 EGR Off 520 0

13,2 861 EGR Off 520 0

13,6 861 EGR Off 525 0

14 861 EGR Off 525 0

14,4 861 EGR Off 525 0

14,8 861 EGR Off 530 0

15,2 861 EGR On 525 0

15,6 861 EGR On 340 99,6

16 861 EGR On 305 99,6

16,4 861 EGR On 290 99,6

16,8 861 EGR On 275 99,6

17,2 861 EGR On 265 99,6

17,6 861 EGR On 265 99,6

18 861 EGR On 255 99,6

18,41 861 EGR On 255 99,6

18,81 861 EGR On 250 99,6

19,21 861 EGR On 250 99,6

19,61 861 EGR On 250 99,6

20,01 861 EGR On 245 99,6

20,41 861 EGR On 250 99,6

20,81 861 EGR On 250 99,6

21,21 861 EGR On 245 99,6

21,61 861 EGR On 245 99,6

22,01 861 EGR On 245 99,6

22,41 861 EGR On 245 99,6

22,81 861 EGR On 250 99,6

23,23 861 EGR On 245 99,6

23,63 861 EGR On 245 99,6

24,03 861 EGR On 245 99,6

24,44 861 EGR On 245 99,6

24,84 861 EGR On 240 99,6

25,24 861 EGR Off 245 99,6

25,64 861 EGR Off 425 0

26,04 861 EGR Off 460 0

26,44 861 EGR Off 475 0

26,84 861 EGR Off 480 0

27,24 861 EGR Off 495 0

27,64 861 EGR Off 500 0

28,04 861 EGR Off 505 0

28,44 861 EGR Off 510 0

28,84 861 EGR Off 510 0

29,24 861 EGR Off 520 0

29,64 861 EGR Off 520 0

30,04 861 EGR Off 520 0

30,44 861 EGR Off 515 0

30,84 861 EGR Off 535 0

31,26 861 EGR Off 520 0

31,66 861 EGR Off 520 0

32,06 861 EGR Off 525 0

32,46 861 EGR Off 530 0

32,86 861 EGR Off 525 0

33,27 861 EGR Off 520 0

33,67 861 EGR Off 520 0

34,07 861 EGR Off 525 0

34,47 861 EGR Off 530 0

34,87 861 EGR Off 520 0

35,27 861 EGR On 525 0

35,67 861 EGR On 345 99,6

36,07 861 EGR On 305 99,6

36,47 861 EGR On 285 99,6

36,87 861 EGR On 280 99,6

37,27 861 EGR On 270 99,6

37,67 861 EGR On 255 99,6

38,07 861 EGR On 250 99,6

38,47 861 EGR On 250 99,6

38,87 861 EGR On 250 99,6

39,27 861 EGR On 250 99,6

39,67 861 EGR On 250 99,6

40,07 861 EGR On 245 99,6

40,47 861 EGR On 245 99,6

40,87 861 EGR On 245 99,6

41,25 861 EGR On 245 99,6

41,65 861 EGR On 245 99,6

42,05 861 EGR On 240 99,6

42,46 861 EGR On 245 99,6

42,86 861 EGR On 245 99,6

43,25 861 EGR On 240 99,6

43,65 861 EGR On 240 99,6

44,05 861 EGR On 250 99,6

44,45 861 EGR On 245 99,6

44,85 861 EGR On 245 99,6

45,25 861 EGR On 240 99,6

45,65 861 EGR Off 245 99,6

46,05 861 EGR Off 425 0

46,45 861 EGR Off 455 0

46,85 861 EGR Off 470 0

47,24 861 EGR Off 490 0

47,64 861 EGR Off 495 0

48,04 861 EGR Off 500 0

48,44 861 EGR Off 505 0

48,84 861 EGR Off 510 0

49,24 861 EGR Off 505 0

49,64 861 EGR Off 510 0

50,04 861 EGR Off 520 0

50,44 861 EGR Off 510 0

Na razie mam tylko takie pliki: LOG-01-000-xxx-xxx, LOG-01-001-xxx-xxx, LOG-01-003-xxx-xxx(ten wstawiłem), LOG-01-010-xxx-xxx, LOG-01-011-xxx-xxx, LOG-01-013-xxx-xxx.

Ale zamówiłem już vaga dla siebie i pełne logi zrobię jak tylko przyjedzie kurier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musi być nieszczelność w dolocie bo przy EGR OFF nie powinno przekraczać 450

Jestes tego pewnien ?


DIAGNOSTYKA GRUPA VAG

B5 Avant quattro .. APU..

B3 Limo ..SB..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi też się tak wydawało, dlatego zrobiłem pełne logi.

Są w tym temacie: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosze_o_analize_logow-t95713.0.html

_________________________________________________

Zaślepiałem egr (na chwilę) ale nic to nie dało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...