Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Centralny zamek - kłopoty


Sylwan7

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę Was o pomoc, mam problem z centralnym zamkiem. Otóż kiedy próbuje otwierać auto z pilota, włączają się jedynie światła wewnątrz, sygnał kierunkowskazów (czyli tak jak powinno być) ale drzwi się nie otwierają. Kiedy otwieram kluczykiem, jest tak samo - otwierają się wtedy jedynie drzwi, w których wkładam i przekręcam kluczyk.

Warto też zaznaczyć, że kiedy np. siedzę w środku i próbuje zamknąć się przyciskiem w drzwiach blokujący wszystkie drzwi (jest podświetlony czerwoną diodką jak zawsze) efektu zamknięcia również nie ma.

W każdym przypadku słychać takie delikatne buczenie przez ok. 4 sekundy w bagażniku z prawej strony.

Proszę was o poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka centralnego powiedziała papa, wyjmij ją, zdejmij obudowę i zobacz czy wirnik jest cały, jesli cały to elektronika, czasami wystarczy przelutować luty. Poszukaj, było o tym wiele razy pisane, dosyc częsta przypadłosc w B5 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest nadzieja że spadł tylko wężyk skoro pompka coś tam buczy w bagażniku

Wężyk sam spadł.. nadzieje.. :)

Pompka będzie buczeć jeśli połamał się wirnik. Ale nie będzie otwierać drzwi.

Zastosuj się do zalecen Michała. Więcej w temacie nie ma co dodawać. W warsztacie masz cały opis jak to zregenerowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy tak działa padnięta pompka:

???????????

Sam sobie i innym, którzy będą mieli podobny problem odpowiem na to pytanie poniższymi zdjęciami:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1aa309c383ca21d4.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46d8402b5497eb12.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d8739e17b04cd06.html

Dodatkowo mam pytanie o to jak głośno pracuje zdrowa pompka a jak taka na padnięciu??

tutaj jeszcze link do fotostory, które wyczerpuje temat, pozdr

http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/all_b5_wymiana_grafitowego_wirnika_w_module_centralnego_zamka-t83065.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki mech15 !

Już miałem pisać, że nie wiem jednak o co chodzi - a patrzę Twój wpis.... wszystko jasne.

Pytanie tylko gdzie kupić ten grafitowy krążek i czy tylko to wystarczy.

Ale najważniejsze pytanie -- te dwa kable które wychodzą z pompki i idą do drzwi jak je bezpiecznie się wyjmuje z pompki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki mech15 !

Już miałem pisać, że nie wiem jednak o co chodzi - a patrzę Twój wpis.... wszystko jasne.

Pytanie tylko gdzie kupić ten grafitowy krążek i czy tylko to wystarczy.

Ale najważniejsze pytanie -- te dwa kable które wychodzą z pompki i idą do drzwi jak je bezpiecznie się wyjmuje z pompki?

Wszystko masz w linkach :doh1: Poczytaj trochę. O jakie kable Ci chodzi ?

Przecież nie ma problemu z wyjęciem pompki z bagażnika. :cool1:

Odpinasz i wyciągasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem tyle tylko, że jak zamykam z pilota to wszystkie drzwi się zamykają ale i od razu samoczynnie otwierają. Rozebrałem pompkę jak w opisie ale wszystko jest w porządku. Spróbuje przelutować płytkę ale nie wiem gdzie siedzi problem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten wirnik roztrzaskany. Słuchajcie, pytałem dziś w częściach używanych o ten wirnik, facet chce mi sprzedać jakąś inną pompkę - mówi, że mogę sobie z niej przełożyć.... niby że też do audi.....

.... czy jest to możliwe, czy muszę mieć wirnik grafitowy tylko i wyłącznie z tego samego modelu pompki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki mech15 !

Już miałem pisać, że nie wiem jednak o co chodzi - a patrzę Twój wpis.... wszystko jasne.

Pytanie tylko gdzie kupić ten grafitowy krążek i czy tylko to wystarczy.

Ale najważniejsze pytanie -- te dwa kable które wychodzą z pompki i idą do drzwi jak je bezpiecznie się wyjmuje z pompki?

troche późno zobaczyłem ze o coś pytacie, sorki

te dwa "kable", o które pytasz to chyba masz na myśli przewody w które pompka pcha powietrze, no końcu każdego masz białe zatrzaski-ściskasz, ale delikatnie, zeby nie uj***ć i odłączasz, proste

U mnie ten wirnik roztrzaskany. Słuchajcie, pytałem dziś w częściach używanych o ten wirnik, facet chce mi sprzedać jakąś inną pompkę - mówi, że mogę sobie z niej przełożyć.... niby że też do audi.....

.... czy jest to możliwe, czy muszę mieć wirnik grafitowy tylko i wyłącznie z tego samego modelu pompki?

oczywiście, że może pasować. Pasuje od a6 i 80, nawet jeśli sterowanie jest przez jeden wąż ciśnieniowy, wirnik podejdzie. Jeden kolega na forum pisał, że w golfie jest grubszy wirnik. Najlepiej rozkręć u gościa tą pompkę, ocenisz w jakim jest stanie wirnik. Jak coś ci zostało z twojego to możesz przypasować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...