Leman 0 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 poprosze o rzut trzezwym okiem dynamika statyka silnik na poczatku nie byl dogrzany pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 kat synchronizacji do poprawy. Reszta OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 kierownice sie przycinaja w turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 no właśnie jest przeładowanie pomiędzy 2000-2200 rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 no właśnie jest przeładowanie pomiędzy 2000-2200 rpm to przeladowanie to nic bo to normalne dla tych turbin ,ale pozniej przy ~2800tys/obrt zbicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 na szczęscie nie duże ..może się ułoży po cięższym butem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 na szczęscie nie duże ..może się ułoży po cięższym butem jak bedziesz fure juz mial u siebie ,to zrobimy kilka logow na 4 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 no oczywiście jak znajdziesz czas ...dziadu jeden :polew: :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 termostat podupada i rozrzad do poprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 termostat podupada i rozrzad do poprawy termostat trzyma 90C masz pozniej logi,te 1 byly na niedogrzanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 zastanawiam sie tylko czy przy takim przeładowaniu może już wpadać w tryb awaryjny chyba nie....bo nie wpada..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 zastanawiam sie tylko czy przy takim przeładowaniu może już wpadać w tryb awaryjny chyba nie....bo nie wpada..... Bogus to przeladowanie na poczatku sie bierze ze turbo sie szybko pompuje,one tak maja...pozniej masz zbicie do wymaganego i tak ciagnie,jedyne co niepokoi to to kolejne zbicie kolo~2800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 zastanawiam sie tylko czy przy takim przeładowaniu może już wpadać w tryb awaryjny chyba nie....bo nie wpada..... nie .... duzo brakuje do trybu awaryjnego ... nie szukaj dziury w doopie ... pojezdzij agresywniej i bedzie OK ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 ok zafunduje jej masaż stopą i wtedy zloguje ponownie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się