Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów


gtados

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dzisiaj postanowiłem zrobić logi. Mam nadzieję, że dobrze to uczyniłem.

Mój silnik to 1z 90'tka, chociaż w planach jest wymiana wtrysków na większe. Vag nie znalazł żadnych błędów. Autko było wygrzane do 90*.

Próby statyczne:

- grupy normalne:

*000, 001, 003

66208588.jpg

* 004, 007, 013

78503797.jpg

-grupy Basic Setting:

* 000

85199299.jpg

* 003

42229361.jpg

* 004

25003882.jpg

* 011

71564647.jpg

Próby dynamiczne:

-grupy normalne:

* 000, 001, 003

43347940.jpg

* 004, 008, 010

88190424.jpg

* 000, 003, 011

21798312.jpg

Liczę na Waszą pomoc, bo autko ostatnio coś zamula :sick3: i myślę o wycięciu kata.

Dzięki

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gtados

Zacznij od kontroli :

- szczelnosci ukladu dolotowego

- sprawdzeniu wezykow ukladu nadcisnienia

- poprawnosci pracy zaworu upustowego (domykanie)

Jesli cos znajdziesz... :wink4: powtorz dynamiczne i ponownie statyczne (loguj dluzej ok. 20 sek)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Dzięki za zainteresowanie.

Sprawdziłem dzisiaj dolot i dokręciłem opaski na łączeniach.

Podkręciłem też lekko sztangę zgodnie z z tym wątkiem

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html.

Różnica między zadaną wartością MAP doładowania a rzeczywistą jest teraz max 100 mbar i odczuwalny przyrost mocy.

Spróbuje jeszcze podkręcić aby zmniejszyć różnicę.

Myślę też aby przeczyścić zawór EGR.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...